Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2009 00:50 - Нормалните хора в една ненормална действителност са точно ненормални.
Автор: apollon Категория: Изкуство   
Прочетен: 960 Коментари: 0 Гласове:
1



Винаги съм вярвал,че логиката на човек може да преодолее всякакви предизвикателства. Това е защото човешката логика е валидна за човешкия свят, а той е специално култивиран свят, подчинен на самата човешка логика. Обстоятелства не вписващи се в обичайния поток на нещата, често са изпитание за човешката логика. В моя конкретен опит съм се сблъсквал конкретно в подобни ситуации когато съм изготвял класификацията на суицидите. Самоубийството само по себе си е извънредна ситуация, която винаги е съпроводена от извънредни събития. Ето защо и аз смятам, че извънредните обстоятелства правят от нормалните хора не съвсем трезво мислещи хора или поне ги разделя на две групи. Едните се мобилизират, другите се предават и объркват. Реално и съвсем официално никой няма правото да се извинява с извънредността на обстоятелствата, но понякога се случва силата на обстоятелствата да диктува посоката на логиката и реалността на изхода от суматохата, за която става въпрос в заглавието на постинга. Или обстоятелствата често имат своя собствена логика, по-силна от логичното мислене и от човешкия разум, в които той се явява в клопката на една ненормална действителност.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apollon
Категория: Изкуство
Прочетен: 14535407
Постинги: 5337
Коментари: 10427
Гласове: 19331
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930