Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2021 10:41 - Какво ще рече това ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1107 Коментари: 13 Гласове:
4

Последна промяна: 20.09.2021 11:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                      ... НЕ ДЕМЕК ТОВА БРЕ, СЕРСЕМИ

                                           Петков и Василев пред БТВ;

                            „АКО ДПС И ГЕРБ ПРИЗНАЯТ ЗА КОРУПЦИЯТА,

                                            МОЖЕ ДА РАБОТИМ ЗАЕДНО...

        ...   Дойдохте да си приберете, каквото не ви беше дадено, така ли?

                                    ДА ВИ ТАКОВАМ ... 
 „почЕтеността“

                                                        $hame on you!



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - На хоризонта се зададоха „едни п...
20.09.2021 11:18
На хоризонта се зададоха „едни пари„ и цялата българска мошенгия
по земното кълбе се завърна в родното БеГе...
цитирай
2. vencivaleri1951 - Гетьо,
20.09.2021 15:02
пак ще те попитам:
-Какво имаш против образованите хора?
Лично аз няма да подкрепя Петков и Василев, но те определено имат качества,
а и харизма . Млади , образовани, оптимистични, силно симпатични-защо да не се пробват, както ще направят и стотици други. Няма да направят резултат, който да им позволи да разпределят парите за които ти пишеш и вероятно смяташ, че разпределянето на пари и запазена марка за един човек, за една партия...
Ако не друго, поне естетично изглеждат на екрана.
Виж Гетьо-Стоичков го каза някога точно:
-Играеш-пИчелиш, не играеш не пИчелиш.
Битката досега, а през ноември и сражението е между Радев и Борисов
Радев е на "терена", Борисов-"скъсал минискус"
Биков каза , че търсят антипод на Радев. Борисов на всяко излизане на светло говори против радев и го обвинява за всичко. Ами къде по голям антипод отборисов на Радев. Да се явява и да го "смачка" Какво може да се случи-най много да загуби, но ще е играл на финала. Могат и да се обърнат нещата, нищо не се знае. Първанов се яви не да спечели , а за "честта на пагона" /лидер на партия/ Стоянов направи грешка и загуби "спечелен мач"
цитирай
3. dobrodan - Хетмане,
20.09.2021 16:48
преди известно време бях писал на какви критерии ще отговаря бъдещият министър-председател на Република България. Несемеен, знаещ чужди езици, бездетен и учил в чужбина. С две думи, педераст с тапия.
Май съм познал в бързината.....
Огромният проблем на партията на манавлъка е липсата на достатъчен брой педали и ще трябва да си наберат от ДБ.
Хубаво, ама в цялата страна няма толкова, че да стигнат за двете партии.
Ще трябва да се обърнат към гьотчиите срещу бъдещи ползи :):):).
Тоя филм също го играхме, и при червените, и при сините другари (цвета е за разпознаване на отборите и оборите, да не стане грешка).
Нас пак ни нема в целата схема :).
цитирай
4. getmans1 - пак ще те попитам:-Какво имаш ...
20.09.2021 17:15
vencivaleri1951 написа:
пак ще те попитам:
-Какво имаш против образованите хора?


... С ТОЗИ СИ ВЪПРОС КОЙТО МИ ЗАДАВАШ ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ ЯВНО СЕ ОПИТВАШ ДА МИ ВНУШИШ, КОМПЛЕКСИ ЗА ПРЕД ОКОЛНИТЕ. Задаваш въпроса а после не се интерисуваш от отгвора ... А, ТУК ПРОСТО СТАВА ВЪПРОС ЗА ПОЛИТИКА - тия момчета 3-4 месеца повтарят едни и същи неща също като ОТ ... ОТ ПЪРВАТА СИ ДЕСЕТДНЕВКА, ЧЕ ДОСЕГА ... ЗАПИТАНИ ЗА ПОДРОБНОСТИ ОТГОВОРЪТ ИМ Е ПОВЕЧЕ ОТ СТАНДАРТЕН, - предали сме материалите на прокуратурата и че са само заради организирането на изборите.
КЪДЕ ТУКА ВИЖДАШ ХАРВАРДСИ БЛЯСЪК???

vencivaleri1951 написа:
Лично аз няма да подкрепя Петков и Василев, но те определено имат качества,
а и харизма . Млади , образовани, оптимистични, силно симпатични-защо да не се пробват, както ще направят и стотици други. Няма да направят резултат, който да им позволи да разпределят парите за които ти пишеш и вероятно смяташ, че разпределянето на пари и запазена марка за един човек, за една партия...
Ако не друго, поне естетично изглеждат на екрана.
Виж Гетьо-Стоичков го каза някога точно:
-Играеш-пИчелиш, не играеш не пИчелиш.
Битката досега, а през ноември и сражението е между Радев и Борисов
Радев е на "терена", Борисов-"скъсал минискус"
Биков каза , че търсят антипод на Радев. Борисов на всяко излизане на светло говори против радев и го обвинява за всичко. Ами къде по голям антипод отборисов на Радев. Да се явява и да го "смачка" Какво може да се случи-най много да загуби, но ще е играл на финала. Могат и да се обърнат нещата, нищо не се знае. Първанов се яви не да спечели , а за "честта на пагона" /лидер на партия/ Стоянов направи грешка и загуби "спечелен мач"


... ЗАД БЛИЗКИЯТ ХОРИЗОНТ или по-точно, в предният ми постинг и в коменарите от долу съм обяснил
... НЕ МИ ЗАДАВАЙ ЗА N-ти път въпрос на който аз чинно ще отговоря но ти ще се направиш, ЧЕ НЕ ВИЖДАШ ... писна ми още повече не ми отговаряш на въпроса, ДАЛИ ИМАШ СПОМЕНИ НЯКЪДЕ ДА СЪМ ТВЪРДЯЛ, ЧЕ СЪМ ГЕРБАДЖИЯ, А.
цитирай
5. getmans1 - . . . ДОБРОДАНе, това обръщение няма ...
20.09.2021 17:35
... ДОБРОДАНе, това обръщение няма никаква връзка с НИК-а ми getmans1 - 7-8 г. го втълпявам на ВВ1951 и се надявам, че при теб ще мина, метър

dobrodan написа:
преди известно време бях писал на какви критерии ще отговаря бъдещият министър-председател на Република България. Несемеен, знаещ чужди езици, бездетен и учил в чужбина. С две думи, педераст с тапия.
Май съм познал в бързината.....
Огромният проблем на партията на манавлъка е липсата на достатъчен брой педали и ще трябва да си наберат от ДБ.
Хубаво, ама в цялата страна няма толкова, че да стигнат за двете партии.
Ще трябва да се обърнат към гьотчиите срещу бъдещи ползи :):):).
Тоя филм също го играхме, и при червените, и при сините другари (цвета е за разпознаване на отборите и оборите, да не стане грешка).
Нас пак ни нема в целата схема :).


... Не знам дали чак педерасти ама много ми приличат на едни евангелисти дето ни показваха как сакати циганки прохождат след техните молитви и сеанси ...
МАЯМА, първа им се предложи а знайно е, че тя примира за НС и депутатска далавера.

И като казвам „депутатска далавера„ нямам предвид кифтето.
цитирай
6. dobrodan - Е, извини ме, не знаех, че сте имали и такова обсъждане с другаря Венци :):):)!
20.09.2021 18:09
Обещавам да не се повтаря.
Наблюдавам ситуацията в страната и завявам пред всички, кой каквото ще да си мисли:

АЗ ЩЕ ГЛАСУВАМ ЗА ГЕРБ.

Не бях техен привърженик. Всъщност не бях ничий привърженик.
Но ще избера, както обикновено, най-малко отвратителните.
Останалите да вървят накъм Пловдив. И да не спират, като стигнат.
Нинова и Манолова могат да отскочат до Афганистан и да решат за някое време един от многото проблеми с хуманитарната помощ.

В такива времена са възниквали диктатурите. Знаем и как са завършвали.
Политиците ни на тоя урок не са ходили. Няма и кой да ги прати да си дочетат, затова сме така.

цитирай
7. getmans1 - Обещавам да не се повтаря. Наблю...
20.09.2021 18:48
dobrodan написа:
Обещавам да не се повтаря.
Наблюдавам ситуацията в страната и завявам пред всички, кой каквото ще да си мисли:

АЗ ЩЕ ГЛАСУВАМ ЗА ГЕРБ.

Не бях техен привърженик. Всъщност не бях ничий привърженик.
Но ще избера, както обикновено, най-малко отвратителните.
Останалите да вървят накъм Пловдив. И да не спират, като стигнат.
Нинова и Манолова могат да отскочат до Афганистан и да решат за някое време един от многото проблеми с хуманитарната помощ.

В такива времена са възниквали диктатурите. Знаем и как са завършвали.
Политиците ни на тоя урок не са ходили. Няма и кой да ги прати да си дочетат, затова сме така.



... ХА, ТО НЕ, ЧЕ КОЙ ЗНАЕ какъв дразнител да е това обръщение ама ми навява спомени за спорове безсмислени ...

И, правилно си решил да гласуваш според разбирането ти ... Моето мислене е същото, политически неангажираните, обикновени хора да определят - грешно или право ... политически ангажираните са политически пристрастни.

... Ето, в предишният си постинг им показах как ББ постъпи политически и държавнически ... за да има мир, разбирателство и атмосфера за работа на НС освобождава дори близки приятели, съратници и дори убеждава коалиционите партньори в правилноста си да си сменят предложените ... а, това едва ли етолкова лесно и приятно ... Големият парадокс в случая е, че ПОЛИТИЧЕСКИ „ГРАМОТНИЯТ„ ми опонент не вижда политика в случая.

... В повечето нормални държави протестите не излъчват кандидати за управление а принуждават правителства и сенати да приемат РАЗУМНИ решения а понякога да забявят някои реформи ... Изключение направи Италия и дали някой забеляза какво революционно стори ПЕПЕ ГРИЛО ...

...Ние с жена ми сме пенсионери но сме притеснени, че тия с бързите обещания или раздавания на лесни пари по-късно може още по-лесно да ги отрежат ... в Гърция го показаха ... дори и Румъния мина през „замразяване„ в някакъв период. ... Откакто дават тия 50 горница и сега 120 ще се харчат със закъснение - правят го хора далеч с по-малки пенсии, разумните хора.
цитирай
8. vencivaleri1951 - Гетьо,
20.09.2021 19:34
питам те , защото ти все си против, но не казваш за какво си
Петков и Василев са "сладкиши" или тъй наречените на запад "шугър политици"
Те не казаха нищо което да не знаем, но го казаха по начин който достигна казаното до всички. Разбира се мащабът на средствата е впечатлителен. Да даваш стотици милиона авансово на фирми подизпълнители с по 5000 лв уставен капитал е безстопанственост и това е най-малкото което може човек да си помисли. да даваш заеми от БРВ десетки милиони на фирма колектор, пак десетки милиони на "Вълка" срещу залог горски фонд и земеделски земи в Кърджалийските Родопи-вярваш ли , че ще ги върне...Такива неща извадиха на показ и какво да кажат, освен че са предали нещата на прокурор-това е законовият път
Аз не казвам , че са някакви политически титани. Не се знае и колко вот ще оберат-едни ги подценяват, други надценяват. На мен са ми симпатични, че са млади, че са готини, че не зависят от депутатската или министерската заплата и ако някой ги натисне могат спокойно да му отговорят като "орнитолози". Това не е малко , когато във фракциите гледат влюбено Доган, Каракачанов, Нинова, Борисов, дали ще ги подредят на избираеми места. Бил съм 15 години наемник на държавен щат и 25 години дребен хетман:)/волен казак/. Мога да усетя разликата
Да отричаш някого е най-лесно. Кажи как би искал да продължи страната
Лично на мен ми се иска да се получи сериозно мнозинство в парламента, което да е независимо и от Борисов и от Радев. Единият е ясно защо, другият , ако иска да ръководи, да остави Йотова да "царува" и да стане начело на коалиция след изборите.
Това дистанционно със сладкишите, Нинова и другите няма как да се получи
цитирай
9. getmans1 - . . . Тук се говори за политика. . . в ...
20.09.2021 20:04
... Тук се говори за политика ... в предишния постинг точно това което искаш направих ... ДАДОХ ПРИМЕРИ ЗА ПОЛИТИКА - точно и коректно и ТО ЗА N-ти път.
ВЪПРОСЪТ ВЕЧЕ Е, ТИ КАКВО ДАДЕ ОСВЕН НАПАДКИ, УПРЕЦИ КВАЛИФИКАЦИИ КЪМ МЕН - коментира ли нещо конкректно от написаното ...

vencivaleri1951 написа:
питам те , защото ти все си против, но не казваш за какво си
Петков и Василев са "сладкиши" или тъй наречените на запад "шугър политици"
Те не казаха нищо което да не знаем, но го казаха по начин който достигна казаното до всички. Разбира се мащабът на средствата е впечатлителен. Да даваш стотици милиона авансово на фирми подизпълнители с по 5000 лв уставен капитал е безстопанственост и това е най-малкото което може човек да си помисли. да даваш заеми от БРВ десетки милиони на фирма колектор, пак десетки милиони на "Вълка" срещу залог горски фонд и земеделски земи в Кърджалийските Родопи-вярваш ли , че ще ги върне...Такива неща извадиха на показ и какво да кажат, освен че са предали нещата на прокурор-това е законовият път
Аз не казвам , че са някакви политически титани. Не се знае и колко вот ще оберат-едни ги подценяват, други надценяват. На мен са ми симпатични, че са млади, че са готини, че не зависят от депутатската или министерската заплата и ако някой ги натисне могат спокойно да му отговорят като "орнитолози". Това не е малко , когато във фракциите гледат влюбено Доган, Каракачанов, Нинова, Борисов, дали ще ги подредят на избираеми места. Бил съм 15 години наемник на държавен щат и 25 години дребен хетман:)/волен казак/. Мога да усетя разликата
Да отричаш някого е най-лесно. Кажи как би искал да продължи страната
Лично на мен ми се иска да се получи сериозно мнозинство в парламента, което да е независимо и от Борисов и от Радев. Единият е ясно защо, другият , ако иска да ръководи, да остави Йотова да "царува" и да стане начело на коалиция след изборите.
Това дистанционно със сладкишите, Нинова и другите няма как да се получи


... КАКВО СИ МИ ЗАДРЪНКАЛ ТУК РАЗНИ ОПОРКИ ... Не ли ББ уволни когото трябва от ББР когато стана известно за тия прекомерни НО ПО ПРАВИЛАТА заеми - щом много знаеш колко от тях не се обслужват.
... ТИ не си ли правил ОТЧИСЛЕНИЯ ЗА БАЦЕ - не беше ли се похвалил с това или аз нещо не съм разбрал твой коментар но не при мен.
... ИМАШЕ ВИДЕОКЛИП ОТ СЕМИНАР НА КОЙТО КИРИЛ ПЕТКОВ ОБЯСНЯВА КАК Е ЗАВЪРТЯЛ 4 МИЛ ДОЛАРА, чужди пари за недвижими имоти около София ... Е, КЛИПА ВЕЧЕ ГО НЯМА - СКРИТ Е, че в коментарите разкриват как са ставали врътките между баща и син, и ... местен играч и как има информацията,а.

- ЛИЧНО МЕН МЕ ЗАДРАЗНИ КАТО СКОРО ПРЕДИ 2-3 СЕДМИЦИ сам изръси глупостта по БНР, че баща му имал желание да „ ИМИГРИРА „ в Куба ... но в Канада ИЗТЪРВАЛ полета за Хавана и така без да иска остонал в Канада ... ЕХ, КАНАДА ЕХ, КАНАДА ... ние доматиту по него време с колците, нъл знайш...

... Чудя се как не те дразнят нескопосано навитите му ръкави - нали итова беше мирило, твое.
цитирай
10. blackpredator - има известна разлика
20.09.2021 20:37
тия момчета са "шугър фейс"
Буци е "шекер сурат"
цитирай
11. getmans1 - . . . СПОКО БРЕ, ЧУКУНДУР ГИБИ. . . ...
20.09.2021 21:07
... СПОКО БРЕ, ЧУКУНДУР ГИБИ ... няма те забравим отвън сладкарницата

blackpredator написа:
тия момчета са "шугър фейс"
Буци е "шекер сурат"

цитирай
12. vencivaleri1951 - Гетьо,
21.09.2021 11:48
Често не схващаш подтекстта и шегата. Преди за Филип Боков, днес за Киро-"Центъра"
Известен факт е , че емиграцията за Канада , най често се правеше с билет за Куба. Имаше прекачване и самолет за Канада ловиш ако си с българска линия и за Куба, ако си с турски до Канада. За да не е Капо съвсем властта издаваше само двупосочни билети и това с цената на дестинацията/ Балкантурист/ си беше солидна сума. Предполагам, че те са емигрирали след 89та и вече имаме директни полети до Хавана.
СВИДЕТЕЛ съм как двама наши не продължиха за Хавана, когато ходихме на гости на приятел, който работеше в търговското. Канада е най-социалната държава и там дясното наистина е доста ляво. Куба пък е най-красивата социална държава , която съм виждал. Грузия я конкурираше, но днес е далеч от социалното
Иначе с ръкави , или без ръкави тези двамата ще съберат сериозен вот. Това , което ми е интересно е , дали сами са си дизайнери на маркетинга, или друг ги е открил.
Даваш ми за пример не/подържания от теб Борисов за политик, защото се освобождавал от сгафилите, неудобните, срещнатите на кръстопът ...бързо и безкомпромисно. Да дадеш "жертва" близък човек в името на цел, перспектива е добър пример. Борис първи го е правил най-добре-сам се отказва и отива в манастир, а и сина си пожертва. Когато жертваш десетки обаче в името на собственото си оцеляване и се обграждаш с всичкоготовни хора около себе си, не е добър пример за политик. Навежда поне на две слабости
-лош кадровик
-страхлив мъж
И всички са против Борисов, защото той обезличи всички в и около партията си.
цитирай
13. getmans1 - . . . А БРЕ, ШУТКО-ОСЪКАТЕНИЯТ, Т...
21.09.2021 15:13
... А БРЕ, ШУТКО-ОСЪКАТЕНИЯТ, ТОЧНО ТИ ЛИ ЩЕ МИ ГО КАЖЕШ БЕ, ... явно за теб шеги са гаврите и лъжлините внушения на корешете ти ... В ТОЯ СЛУЧАЙ ДА ТИ ЕБА ЧУВСТВОТО ЗА ХУМОР.

vencivaleri1951 написа:
Често не схващаш подтекстта и шегата.


... Я си спомни как прие вица за АНКА КАРТЕЧАРКАТА - приписа ми вина за неуважение към актрисата от филма ... И ТОВА ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ, ЧЕ ТИ СИ РАЗКАЗВАЛ КАКВИ ВИЦОВЕ СЕ РАЗКАЗВАЛИ В СССР ЗА ЧАПАЕВ, ЧЕ ИПОЛИТИЧЕСКИ ТАКИВА ...


vencivaleri1951 написа:
Преди за Филип Боков, днес за Киро-"Центъра"


... Е ТЕ ТОВА Е ЧУДЕСЕН ПРИМЕР ЗА „НЕРАЗБИРАНЕ„ - ОТ ТВОЯ СТРАНА ... ДА НАРЕЧЕШ КОМУНИСТИЧЕСКАТА НАГЛОСТ НА ТОЗИ ИЗРОД /сигурност, работа, социална защита , перспектива/

vencivaleri1951 написа:
Известен факт е , че емиграцията за Канада , най често се правеше с билет за Куба. Имаше прекачване и самолет за Канада ловиш ако си с българска линия и за Куба, ако си с турски до Канада.


... ЧЕ БЕШЕ ВСЕИЗВЕСТНО СПОР НЯМА ...НО ТУК ВИЦА Е, ЧЕ МАЛКИЯТ ТОВА НЕГО Е УЧИЛ В ХАРВАРД ...

vencivaleri1951 написа:
За да не е Капо съвсем властта издаваше само двупосочни билети и това с цената на дестинацията/ Балкантурист/ си беше солидна сума. Предполагам, че те са емигрирали след 89та и вече имаме директни полети до Хавана.
СВИДЕТЕЛ съм как двама наши не продължиха за Хавана, когато ходихме на гости на приятел, който работеше в търговското. Канада е най-социалната държава и там дясното наистина е доста ляво. Куба пък е най-красивата социална държава , която съм виждал. Грузия я конкурираше, но днес е далеч от социалното
Иначе с ръкави , или без ръкави тези двамата ще съберат сериозен вот. .


... И ТОВА СА КАМЪНИ В ТВОЯТА ГРАДИНА - ББ С НАВИТИ РЪКАВИ Е СРАМНО ... ЗА КИРО-центъро НОРМАЛНО

vencivaleri1951 написа:
Това , което ми е интересно е , дали сами са си дизайнери на маркетинга, или друг ги е открил.
Даваш ми за пример не/подържания от теб Борисов за политик, защото се освобождавал от сгафилите, неудобните, срещнатите на кръстопът ...бързо и безкомпромисно. Да дадеш "жертва" близък човек в името на цел, перспектива е добър пример. Борис първи го е правил най-добре-сам се отказва и отива в манастир, а и сина си пожертва..


... НЕ Е ЖЕРТВА А ПОЛИТИКА, ЗАРАДИ ИНТЕРЕСА НА ДЪРЖАВАТА ...

vencivaleri1951 написа:
Когато жертваш десетки обаче в името на собственото си оцеляване и се обграждаш с всичкоготовни хора около себе си, не е добър пример за политик. Навежда поне на две слабости
-лош кадровик
-страхлив мъж
И всички са против Борисов, защото той обезличи всички в и около партията си.


... ВИЕ СИГУРНО И ЖЕРТВИТЕ СТЕ ПРЕБРОИЛИ ... ЗАТОВА ВСЕ ВЪЗМЕЗДИЯ ВИ СЕ ПРИВИЖДАТ ...

И ФИНАЛНО;
... Ако си направиш труда пак да прочетеш постинга можеш и да разбереш, че ВИЦА е още в заглавието ... ДОБРОДАН ГО РАЗБРА ... А ТИ НЕ, факт.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6072739
Постинги: 2742
Коментари: 26495
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031