Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2017 23:20 - За какво трябва да се уважава или ненавижда Владимир Путин?
Автор: born Категория: Политика   
Прочетен: 11630 Коментари: 42 Гласове:
-3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Да обичаш и уважаваш или ненавиждаш президента на Руската Федерация Владимир Путин е въпрос на емоции, но ако ги овладееш (съгласявайки се  с тяхната ниска надежност при оценката на политическите успехи) и ако се концентрираш върху трезв анализ на очевидните факти, би следвало да достигнеш до  признанието, че Путин наистина е един от малкото хора, които са в състояние да се  съпротивяват на международния задкулисен елит.

Счита се, че планетата се управлява от представители на 62 най- влиятелни и богати фамилии в света.

В ръцете на тези хора е съсредоточена огромна част пари и ресурси, поради което те считат, че са в правото си да решават  даже съдбите на цели държави. Руската Федерация не е изключение, даже нещо повече — съдбата на Русия вълнува световния елит в особено висока степен — в РФ все пак са съсредоточени колосални количества природни и човешки ресурси.

Преди 2000-та година всичко вървеше по план — Съветският Съюз бе унищожен, а върху неговите останки се култивираха паянтови държавици, една от които трябваше да стане и Русия. Наистина планът бе прост и лек за реализиране — да се превърне РФ в управлявана отвън страна, с чисто номинален лидер, на който да се дърпат конците и послушно изпълняващ всички важни решения на истинските господари.

Тук е момента да се върнем  към Путин, защото както вече се сещате, той се оказа  именно този неотчетен от световния елит фактор, който напълно внезапно и въпреки всички очаквания взе, че се опълчи на тайното световно правителство.

Явното разминаване на политиката на Путин със сценария, предназначен за Русия, разбира се стана забележимо не веднага - ако руският президент би започнал да прави забележими за западните "партньори" крачки за укрепване на Русия в началото, то безусловно, не би се задържал кой знае колко дълго на кормилото на държавното управление.
Постепенно, крачка по крачка, Путин построи система, която нагледно продемонстрира своята устойчивост на външни въздействия през 2014 год., след присъединяването на Кримския полуостров към Русия. Реалността показа, че всички подготвени западни сценарии (силово сваляне на властта, цветна революция, информационно въздействие, заговор на вътрешните елити) не могат да бъдат реализирани в съвременна Русия, която стана истинска опора за съпротивата срещу агресивната политика на световното  правителство.

Най- общо- да се уважава Владимир Путин си струва поне за това, че не се превърна във "втори Горбачов" и съумя  не просто да съхрани целостта на руската държава, но и в значителна степен да увеличи нейните отбранителни и жизнеспособни възможности като цяло.

Публицист.ру

 
 image















Тагове:   Русия,   путин,


Гласувай:
16


Вълнообразно


1. apostapostoloff - Отбранителни способности, а?
03.06.2017 06:05
За отбрана Русия е отделила през 2016 година 57 милиарда долара, а САЩ- 611 милиарда долара. Страшна е руската отбрана, няма що! Нъл тъй, дедо Мунчо?
цитирай
2. alchemist - Дори и руснаците си направиха &q...
03.06.2017 07:15
Дори и руснаците си направиха "демонтажа" и "монтажа" успешно, и сега се репчат. Подозирам защо не им пука...
Западът няма да има полза от евентуален разпад на РФ, защото просто ще настане хаос и всички видове биологични и атомни "благини, " ще попаднат в ръцете на недобросъвестни хора или терористи. И дядо Боже после няма да може ни помогне. Да не говорим за нефелните български политици и бизнесмени, които пак ще пропуснат всичко, с лека ръка.
цитирай
3. planinitenabulgaria - Другарю стефаН! Постингите Ви стават все по-уникални, ето ново потвърждение.
03.06.2017 08:10
Съжалявам, че Ви отпаднаха от Могъщата петорка, където бяхте заменен от Другарят валерийвенцеВ. Звеноводът на тази Петорка обаче, Товарищ блекИ остава на ниво, което за Вас е недостижимо все още, макар да сте толкова много изключителен и същевременно много пръв.
Напсаното от Вас обаче ми навя странични мисли в малоумницата:
Човекът е по-умен от жената, затоваа Господ го е създал той да се грижи за нея като я предпазва да не прави глупости в живота си. Женатаа пък е създадена за да бъде близо до човека и когато той пожелае, да има къде да го муши. Тези две причини обуславят следствието, че човекът и жената живят заедно, но при това съжиителство жената макар и незабележимо за човека оказва влияние върху него. Търся прототипи на човек, женен за жена комунистка, за да проуча как това се отразява на човека, аа също и човек, женен за мвузикантнка, за да проуча как това се отразяваа на отношенето му към музиката.
Бихте ли ме насочили към две такива двойки, за да извадя за тях документи от масива на Центъра и да поработя върху тях?
Постингът Ви има звучене. Като човек, който пише за музиката ще схванете връзката. Песента е любимата на Успелия на 33, комуто тази песен се пя с години в ресторант Баядерка по докато вечеряше там от 19 до 23 ч. След това обаче връзката се прекрати заради инцидент - счупване на тоалетна чиния - и тази песен се позабрави. Вашият постинг ми напомни за нея, той звучи по същия начин.
https://www.youtube/watch?v=o0R5WIKZKXU
цитирай
4. born - Безупречна логика имаш, ПРостоле !
03.06.2017 09:48
apostapostoloff написа:
За отбрана Русия е отделила през 2016 година 57 милиарда долара, а САЩ- 611 милиарда долара. Страшна е руската отбрана, няма що! Нъл тъй, дедо Мунчо?

Тъй като обичаш цифрите - да те питам колко струва издръжката на стотиците US военни бази из целия свят ? Но тия- за които плащат - не като у нас. Но ние сме богата държава и можем да поемем разходите им.
ПП. Парите за новата ти перука са почти събрани. Ако е необходимо- ще отделя от мизерната си милиционерска пенсийка необходимата добавка, за да те докараме на фасон.
цитирай
5. born - Напълно съгласен !
03.06.2017 09:50
alchemist написа:
Дори и руснаците си направиха "демонтажа" и "монтажа" успешно, и сега се репчат. Подозирам защо не им пука...
Западът няма да има полза от евентуален разпад на РФ, защото просто ще настане хаос и всички видове биологични и атомни "благини, " ще попаднат в ръцете на недобросъвестни хора или терористи. И дядо Боже после няма да може ни помогне. Да не говорим за нефелните български политици и бизнесмени, които пак ще пропуснат всичко, с лека ръка.

цитирай
6. bojinkata - Критиката към Путин е, че е недос...
03.06.2017 13:49
Критиката към Путин е, че е недостатъчно Путин! Иначе с анализа съм съгласен! Колкото до Шарлито, то си е платено мекере на Козяк! А пък може и да го прави от патриотични чувства към ФАЩ! Под перуката от край време има бетон!
цитирай
7. slavimirgenchev1953 - На гол путин (как звучи само, а, дърта педеруго?!)
03.06.2017 15:22
- пет чифта пищови.
Много скоро ще почнат това да ядат в Раша. Няма кой да им дава като едно време цели вагони мамбо. Сега искат и Северна Корея, и Венецуела, и Куба, и всички любими страни на червения тъпанариат, а няма отде, въпреки ГМО.
цитирай
8. apostapostoloff - Така, така- аргументирай с
03.06.2017 17:31
лични нападки и обиди, та да разбере и последният тъпак какво миризливо милиционерско лайно си.

Отговр на въпроса, който ми задаваш, ще намериш в Google.

Ама преди това трябва да научиш английски, Мунчо. За да можеш да зададеш на бай Google въпроса на английски. Той тогава ще ти отговори и ще разбереш кое колко струва.

Учи, английски, джуруляк, не си губи времето с русофилистични драсканици. Всички разбраха, че си кремълоид от рускогейската общност.
цитирай
9. kvg55 - Отново възбуди нежните задници и започнаха да пулсират.
03.06.2017 18:25
Путин е единственият държавен ръководител, който може да обхване общо с умът си световните процеси и затова може да се противопостави на задкулисието. Тези дни Владимир Владимирович говори за хората с черни костюми, които управляват САЩ. И други страни се стремят да се противопоставят от империализма на ФАЩ - даже Меркел го осъзна, че Еврогейският съюз трябва да се откъсне от захапката им.
цитирай
10. didanov - да се уважава без да е нужно да се обича
03.06.2017 20:03
"Реалността показа, че всички подготвени западни сценарии (силово сваляне на властта, цветна революция, информационно въздействие, заговор на вътрешните елити) не могат да бъдат реализирани в съвременна Русия, която стана истинска опора за съпротивата срещу агресивната политика на световното правителство."много точно казано борн!
Заглавието е малко подвеждащо, защото не стаа ясно защо трябва да се ненавижда Путин? Уважението само по себе си не изисква наличие на любов или ненавист, а респекта към достойния противник изисква малко самокритичност, кото определено липсва на САЩ. в личен план сипожелавам България да намери водача,който да я направи устойчива на външни влияния (вкл. и руски) и да подсигури защитата и оцеляването на българите. поздрави
цитирай
11. slavimirgenchev1953 - Хората не са тоталитаристи като Путлер, глупи. Затова хулиганското му нахалство понякога е печелившо.
03.06.2017 20:52
kvg55 написа:
Путин е единственият държавен ръководител, който може да обхване общо с умът си световните процеси и затова може да се противопостави на задкулисието. Тези дни Владимир Владимирович говори за хората с черни костюми, които управляват САЩ. И други страни се стремят да се противопоставят от империализма на ФАЩ - даже Меркел го осъзна, че Еврогейският съюз трябва да се откъсне от захапката им.


Но това е временно, нагллеците винаги губят в цивилозавиня свят, пръдльо, като теб.
цитирай
12. krumbelosvet - У нас
03.06.2017 21:00
У нас критиките срешу Путин се въртят около думата пу.ка. Това си е доказателство, че има ДЕФИЦИТ НА АРГУМЕНТИ.
Друго значи тва име на руски. Путь - път и путать - обърквам. Путин обърка пътищата на завоевателите на Русия. И те С ПЪЛНО ПРАВО подеха О Т Ч А Я Н А пропаганда срещу него, в която са мобилизирани и нашите фоби. Да са живи и здрави!
А, щях да пропусна, че и ВЕЛИКИЯТ нов президент на Франция, също е против Путин и му се скара в Париж, почти като друг велик мъж - Президента Плевнелиев.
цитирай
13. kvg55 - До slavimirgenchev1953
03.06.2017 21:31
"Но това е временно, нагллеците винаги губят в цивилозавиня свят, пръдльо, като теб."

Пръдльо съм, защото само здравий гъз пърди!
Ебаните задници просто фърфорят и гъгнат, защото са разпльокани и разльоани.
цитирай
14. blackpredator - хаха
03.06.2017 21:43
Галюн Генчев раздава ценности у блога...
цитирай
15. born - "Реалността показа, че вс...
03.06.2017 22:30
didanov написа:
"Реалността показа, че всички подготвени западни сценарии (силово сваляне на властта, цветна революция, информационно въздействие, заговор на вътрешните елити) не могат да бъдат реализирани в съвременна Русия, която стана истинска опора за съпротивата срещу агресивната политика на световното правителство."много точно казано борн!
Заглавието е малко подвеждащо, защото не стаа ясно защо трябва да се ненавижда Путин? Уважението само по себе си не изисква наличие на любов или ненавист, а респекта към достойния противник изисква малко самокритичност, кото определено липсва на САЩ. в личен план сипожелавам България да намери водача,който да я направи устойчива на външни влияния (вкл. и руски) и да подсигури защитата и оцеляването на българите. поздрави

Емоциите не са добър съветник. Аз не съм на мнение, че В.Путин е ангел, но с политиката, която проведе и продължава да провежда доказва, че е истински патриот а не пионка и това мисля е най-голямото му достоинство. Както отбелязваш , би било чудесно да имаме държавен ръководител от такъв ранг, въпреки че сме малка държава. Историята ще покаже след време дали Путин е перфектния ръководител на РФ, но до този момент той показва качества на истински лидер. Което особено дразни противниците му, на които липсват качества. Като казвам противници нямам предвид разни елементарни цаци от блоговите пространства. Да ненавиждаш подобни ръководители /все едно Путин, Меркел, Тръмп/ значи да си абсолютен елементарен комплексиран глупак. Можеш да критикуваш когото и да било от височината само на своето ниво. Благодаря за коментара !
цитирай
16. born - У нас критиките срешу Путин се въ...
03.06.2017 22:42
krumbelosvet написа:
У нас критиките срешу Путин се въртят около думата пу.ка. Това си е доказателство, че има ДЕФИЦИТ НА АРГУМЕНТИ.
Друго значи тва име на руски. Путь - път и путать - обърквам. Путин обърка пътищата на завоевателите на Русия. И те С ПЪЛНО ПРАВО подеха О Т Ч А Я Н А пропаганда срещу него, в която са мобилизирани и нашите фоби. Да са живи и здрави!
А, щях да пропусна, че и ВЕЛИКИЯТ нов президент на Франция, също е против Путин и му се скара в Париж, почти като друг велик мъж - Президента Плевнелиев.

В момента /както изглежда/ липсват качествени държавни ръководители. Както по света - така и у нас - за голямо съжаление. Изглежда еврогейските ценности възпитават ограничени и продажни субекти, които като истински педерасти са готови да предложат г@зовете си на тези, които им платят повечко. Към този момент моята скромна преценка е, че истинска национално отговорна политика /говоря за страни-
фактори в света / провеждат само няколко държавници : Путин, Си Пин, Ердоган и може би Тръмп /предстои да видим/. Благодаря за коментара.
цитирай
17. born - "Но това е временно, наглл...
03.06.2017 22:45
kvg55 написа:
"Но това е временно, нагллеците винаги губят в цивилозавиня свят, пръдльо, като теб."

Пръдльо съм, защото само здравий гъз пърди!
Ебаните задници просто фърфорят и гъгнат, защото са разпльокани и разльоани.

Краси, да спориш с педерасти е изморително и неблагодарно дело. Преди няколко дни пуснах материал за Даудов /Чечня/. Вот так надо. Поздрави.
цитирай
18. born - Галюн Генчев раздава ценности у ...
03.06.2017 22:46
blackpredator написа:
Галюн Генчев раздава ценности у блога...

Блеки, тоя е ниска топка. Добре е, че ни развлича. Поздрави.
цитирай
19. born - Критиката към Путин е, че е недос...
03.06.2017 22:51
bojinkata написа:
Критиката към Путин е, че е недостатъчно Путин! Иначе с анализа съм съгласен! Колкото до Шарлито, то си е платено мекере на Козяк! А пък може и да го прави от патриотични чувства към ФАЩ! Под перуката от край време има бетон!

Коментарът ти е абсолютно точен. Имам само една забележка - по-скоро допълнение. Там където си написал :"...Колкото до Шарлито, то си е платено мекере на Козяк!", мисля че ще е по- точно : "... то си е НИСКО платено мекере на Козяк!". Поздрави.
цитирай
20. krumbelosvet - Дефицитът на Европа
04.06.2017 08:02
Дефицитът на сериозни държавници в "Европа", и у нас, и по света, не е естествено явление. ДЪРЖАВНИТЕ И СВЕТОВНИТЕ ДЕЛА СЕ РАШАВАТ ОТ ЗАДКУЛИСНИ БАНКСТЕРИ. Формалните "държавници" служат на тях, в противоречие с интересите на своите страни.
цитирай
21. didanov - Знаеш ли борн
04.06.2017 10:03
Вътрешнополитически нещата в Русия не са много розови и не липсват вътрешни критици на Путин, но за тези неща рядко се говори в чужбина т.к. остават в сянка на фона на сложната външнополитическа ситуация. В последните години десетки губернатори, директори дори политици отидоха в затвора главно за корупция..десетки генерали и други. Висши военни бяха уволнени или разчистени от пътя..оставам с впечатлението че всичко се прави за обслужване на кръга около президента и неговото обогатяване което е неизбежно след толкова силно концентриране на властта в едно лице.. Обикновените руснаци си задават въпроса защо доходите огромните богатства от нефт и газ не се разпределят равностойно между населението и т.н. изобщо проблемите не липсват както навсякъде, важното е да се работи за тяхното разрешаване а не да се имитира дейност. Поздрави
цитирай
22. born - Резултат 11/16 е много показате...
04.06.2017 11:36
анонимен написа:
Резултат 11/16 е много показателен. Скоро махалото ще се люшне на обратно.

Не представлява никакъв технически проблем лайковете да се преработят примерно като 117/17. За някои е непредставимо, за други - детска играчка. Не схванах за махалото ?
цитирай
23. born - Здравей !
04.06.2017 11:50
didanov написа:
Вътрешнополитически нещата в Русия не са много розови и не липсват вътрешни критици на Путин, но за тези неща рядко се говори в чужбина т.к. остават в сянка на фона на сложната външнополитическа ситуация. В последните години десетки губернатори, директори дори политици отидоха в затвора главно за корупция..десетки генерали и други. Висши военни бяха уволнени или разчистени от пътя..оставам с впечатлението че всичко се прави за обслужване на кръга около президента и неговото обогатяване което е неизбежно след толкова силно концентриране на властта в едно лице.. Обикновените руснаци си задават въпроса защо доходите огромните богатства от нефт и газ не се разпределят равностойно между населението и т.н. изобщо проблемите не липсват както навсякъде, важното е да се работи за тяхното разрешаване а не да се имитира дейност. Поздрави

През последната година имах възможността да бъда сумарно около 2 месеца в Русия. Без да изпадам в пристрастия, бих казал, че животът там /имам предвид средната ръка хора/ е съпоставим с нашия. Като разбира се, се абстрахирам от цените на горивата, енергиите и други пера на статистическите кошници. Да не говорим за разкарването по чужбините и придобиването на имоти и бизнеси там. Както по цял свят има недоволни и те не са малко или чак толкова много. Зависи от какво са недоволни. Една наша позната например е недоволна от това, че предишните години е обиколила половината свят, а сега може да си позволи примерно четвъртината. Що се отнася обаче до патриотизма - там нещата стоят еднозначно и огромната част е готова на всичко за родината си. Въпреки че руския етнос е съставен от десетки народности - да не кажа стотици. На една от сватбите , на които бяхме между другото, наброих над 10 народности - и всички се зоват руснаци. В това отношение не виждам особена разлика от САЩ.
Аз разбирам какво искаш да кажеш за концентрирането на власт в едно лице, но нима САЩ, Франция, Германия и много други държави са по различни ?
цитирай
24. born - Продължавам, didanov
04.06.2017 12:01
Разликата е само в това, че подобните западни институции възприемаме като супердемократични, а тези като на РФ, Китай и др. наричаме имперски амбициозни.
Що се отнася до управленците и бизнесмените, осъдени за корупция - дай Боже и у нас да се обърне по този начин палачинката. Но аз лично нямам никакви надежди, че и у нас може да стане нещо подобно.
Относно подхвърлената ти идея за равностойно обогатяване на всеки руснак от печалбата от природните ресурси мисля, че идеята ти е християнска, но не и справедлива. Като само за пример ще те попитам какъв е смисъла от поддържане на кондицията у нас на циганския етнос - и то не със средства от държавните ресурси, а от нашите данъци ?
/Приятно е да се беседва с теб !Дори и да не сме на едно мнение./. Поздрави.
цитирай
25. born - Дефицитът на сериозни държавници в ...
04.06.2017 12:03
krumbelosvet написа:
Дефицитът на сериозни държавници в "Европа", и у нас, и по света, не е естествено явление. ДЪРЖАВНИТЕ И СВЕТОВНИТЕ ДЕЛА СЕ РАШАВАТ ОТ ЗАДКУЛИСНИ БАНКСТЕРИ. Формалните "държавници" служат на тях, в противоречие с интересите на своите страни.

Определено си прав ! Такава е видимата част на айсберга.
цитирай
26. didanov - Далеч съм от мисълта че за всички трябва да е по равно
04.06.2017 13:39
Ставаше дума за един журналистически въпрос от предпоследната пресконференция на Путин който звучеше горе-долу така защо 40% от световните запаси на нефт и газ се държат от 1,,% от руснаците. Едно по-равномерно разпределение предимно за средната класа. Търтеи и тарикати винаги ще има, а циганския етнос не е виновен за всичко просто държавата е абдикирала от задълженията си.
цитирай
27. born - Ставаше дума за един журналисти...
04.06.2017 14:32
didanov написа:
Ставаше дума за един журналистически въпрос от предпоследната пресконференция на Путин който звучеше горе-долу така защо 40% от световните запаси на нефт и газ се държат от 1,,% от руснаците. Едно по-равномерно разпределение предимно за средната класа. Търтеи и тарикати винаги ще има, а циганския етнос не е виновен за всичко просто държавата е абдикирала от задълженията си.

"защо 40% от световните запаси на нефт и газ се държат от 1,,% от руснаците.". Мисля, че не само в Русия е така, въпреки че на този 1 % им казват олигарси, а на чуждестранните - бизнесмени. А у нас да не говорим колко процента българи държат водата, горите, пътищата, ел.енергийните производства, военно-промишлените комплекси, медиите ... и пр. За златото от Челопеч не говоря, както и за други аналогични производства. За мен ще представлява интерес какво е твоето мнение. Поздрави и хубав неделен ден.

цитирай
28. didanov - разбира се навсякъде има подобна ситуация малко или много
04.06.2017 23:23
но 40 процента от световните запаси от нефт и газ носи много, ама много пари, които едва ли се използват по предназначение. Мога да ти дам пример със саудитите, които използват приходите от нефта много по ефективно за повдигане на нивото на живот на средната си класа, за превръщането на пустините в туристически дестинации. Те си дават реално сметка, че нефта рано или късно ще свърши, а по-вероятно е по-рано да бъде заменен от алтернативни източници на енергия, които са неограничени като слънчевата енергия и др. Соред мен дори вече е измислен т.н. вечен двигател, но не се реализира,не само поради силното нефтено лоби, а и поради това, че ще измени коренно живота на милиони хора, които не са готови за това.
за БЪлгария то се вижда просто око, "кой коли и кой беси", но докато хората не осъзнаят, че така не бива да продължава може да изтече доста вода. Буров казва, че проблема на България е че през 30-40 години всичко започва от нулата. Например 1878-1917, 1917-1945, 1945-1989, 1989-?...народ на крайностите сме - повече Ботев отколкото Левски :)
цитирай
29. apostapostoloff - Хванете Вовка Фаса и си
05.06.2017 08:13
го заврете в червените задници. Нито един нормален, читав българин не се интересува от тоя пършив кагебешник.
цитирай
30. born - Здравей отново didanov
05.06.2017 10:31
Не вярвам да мислиш сериозно, че Русия е една бензино- и газ-станция, която освен горива не произвежда нищо друго. Припомни си само за ракетните двигатели на американските космически кораби . Разбира се определено бюджетът им е натоварен основно с военните разходи. И това е разбираемо. Иначе досега нямаше да съществуват. А обикновеният руснак /за мен/ не живее зле, както блоговите мърши разправят. Поне по кошовете за боклук прошляци няма. Широко разпространената пропаганда за мизерното съществуване на руския народ просто си остава една евтина манипулация. Бих казал, че живеят по-добре от по-голямата част от нашия народ. А големите им градове , в които стандарта на живот е съизмерим с този на европейските столици, са съизмерими с европейските.
цитирай
31. born - Нещастни ми Простоле !
05.06.2017 10:40
apostapostoloff написа:
го заврете в червените задници. Нито един нормален, читав българин не се интересува от тоя пършив кагебешник.

Ако ти си читав и здрав умствено българин и останалите българи са като теб ...Както казват макетата: "Е@ам ти Ово нАрод у гАзо !"

цитирай
32. born - Приветствие до гласувалите с "минус"
05.06.2017 10:47
他妈的你的母亲
他妈的你的母亲
цитирай
33. didanov - здравей борн нека цифрите да говорят
05.06.2017 12:28
според последни данни бюджета на Русия за 2017 година е следния:
общо разходи 16,2 трлн. рубли
общо приходи 13,49 трлн. рубли дефицит от 2,75 трлн. рубли
най-голяма част от приходите заемат продажба на нефт и газ с 5. 05 трлн. рубли
следван от приходи от ДДС 4.9 трлн. рубли следван от акцизи с 872млрд. рубли. Това при цена на нефта 40долара за барел, а преди няколко години цената беше над 100 долара - което прави около от 60 процента от Държавния Бюджет на РФ (в момента дела е около 41%) Естествено че РФ се опитва да произвежда и продава други стоки, но доходите напр от митниците например са само 527 млрд. рубли, което в сравнение с общите разходи е доста малко. Не случайно един от основните удари на световната корпокрация бе върху нефта принуждавайки арабите да свалят максимално цената му. За това беше и историята с Южен поток и т.н. Западът добре е оценил, че РФ все още много зависима от добива на нефт и газ. НО това ще се промени в следвашите години, защото има все повече опити да се направи така че РФ сама да може да произвежда най-необходимите стоки и услуги. Най-големият дял от бюджетните разходи са за соц. политика с малко над 5 трлн. рубли следван от нац. икономика с 2.07 трлн.рубли. Средствата за отбрана за едва на 4 място с малко над 1 трлн. Интересното е че бюджета предвижда около 3 трлн рубли за фонд за покриване на дефицита.
дали обикновения руснак живее нормално е трудно да се каже отвън, все пак Русия е огромна страна, според мен е по-скоро да, и във всеки случай по-добре от обикновения българин, което е било точно обратното преди перестройката.
Все пак съм на мнение, че успехите на Путин на външнополитическата сцена не са гаранция, че вътрешното управление на страната е най-ефективното. Вижда се, че се полагат усилия за подобрение, за разлика от нас. поздрави
цитирай
34. didanov - ето линк с данните
05.06.2017 12:33
http://www/dontknows/infographics/federalnyy_byudzhet_rossii_na_2017_god_infografika

актуално признание на Путин:Москва, 5 июня - АиФ-Москва.
Президент РФ Владимир Путин заявил, что ситуация с бедностью в стране в настоящее время хуже, чем планировалось, передает NBC.
Бедность и пенсионная неразбериха. Главные угрозы российской экономике
«У нас очень много проблем, и даже порог бедности немного сейчас стал хуже, чем мы планировали», — признал российский глава.
При этом он выразил уверенность в том, что положение дел будет становиться лучше.

все пак който иска да зададе личен въпрос на президента на РФ може да го направи на 15.06.2017 тук http://www.aif/dontknows/actual/kak_zadat_vopros_na_pryamuyu_liniyu_s_vladimirom_putinym
цитирай
35. born - Пред цифрите и боговете замлъкват.
05.06.2017 15:19
Не ме разбирай погрешно - аз не съм фанатик, а реалист. Безспорно е , че има много да се желае руският гражданин да живее по- добре . И това не е възможно да стане за година-две. Чудеса стават само у нас ! Имаме ръст на БНП от най-високите в ЕС, а може би и в света. И в същото време се топим всяка година с един средно голям град. От патриот - по-патриоти и човеколюбци ни управляват, а терминал 2 става все по-еднопосочен. В същото време обвиняваме Путин /респективно Русия/, че руснаците все по- агресивно изкупуват имоти у нас , за да ни поробят /отново/ един ден. Става въпрос за стотици хиляди имоти и /фиктивни/ фирми. Кой е с по-големи финансови възможности тогава - ние или те ? А тези възможности са пряко следствие от социалната политика на държавата /която и да е тя/.
Няма държава без проблеми - било пенсии, било енергетика, било имигранти, било тероризъм или нещо друго. Но темата на постинга бе личността на руския президент и неговите действия. Мисля че все пак историята ще е тази, която ще прецени дали е управлявал страната си добре или зле. Хубав ден ти желая.
цитирай
36. didanov - споделям мнението ти от последния коментар борн
05.06.2017 21:02
все пак ако наистина се купува целенасочено имоти в България от руска страна редно е да се замислим какво би причинило една евентуална акция на едновременнна продажба на няколко десетки хиляди апартамента. Аз лично не вярвам да стане, защото според мен повечето собственици са обикновени руснаци от средна класа, които намират евтина инвестиция на нашето море. Но на фона на днешната напрегната международна ситуация една такава възможност за упражнение на влияние не бива да се изключва. Туристическия сектор е едно от важните от малкото функциниращи звена на нашата икономика. Ако на пазара излязат едновременно за продажба няколко десетки хиляди апартамента (чисто хипотетично) предлагането ще завиши многократно търсенето, цените на имотите ще паднат много бързо. Но в Бг се строи непрекъснато - това в дългосрочен план може да застраши строителния бизнес поради нереализирана печалба, а като почнат фалитите ефектът на доминото не се знае кого ще повлече. спомням си как започна една от кризите именно от проблемите на испанското строителство...но както и да е, доста се отклоних от темата, времето ще покаже. хубав ден и на теб
цитирай
37. born - Честно казано, целенасоченото ...
05.06.2017 23:31
Честно казано, целенасоченото купуване на имоти от руснаци у нас за мен е фикция. Преди няколко години бях в Черна гора - и там /руски граждани/ имат много подобни имоти - основно в и около Будва и Котор, които са курорти като по нашето Черноморие. Има в доста села имоти, които са аналогично собственост на руснаци. Познавам лично минимум 10 семейства, които дори са с лични карти за постоянно пребиваване в РБ. Ако имаше поне един от тях с манипулирана покупка все щеше да проличи. И с фирмите им е същата работа. Принудени са да регистрират фирма, за да могат да закупят къща с двор. Иначе могат да закупят само къщата - без двора. Тази далавера носи доста пара в бюджета, както и на банки, счетоводители, нотариуси и пр. паразитни образувания.
Прав си в предположението си, че за тях това е добра и евтина инвестиция, а за хората от Централна и Източна Русия /а и не само за тях/ нашият климат е райски.
Що се отнася до ефекта на доминото в строителния т.н. бизнес си прав, но що за икономика е тази, която се държи само на подобни "глинени нозе". В тази връзка да ти кажа, че ако няколко /руски?/ терористи решат да ни вкарат в беля, е достатъчно да обърнат по един ТИР на Витиня, Хаинбоаз и Ришкия проход и да прекъснат всякаква комуникация между Северна и Южна РБ. Да не говорим пък, ако им дойде на акъла да го направят и на магистрала "Тракия" . Пази, Боже !
цитирай
38. mediatore - Апостолеее....
06.06.2017 05:31
apostapostoloff написа:
За отбрана Русия е отделила през 2016 година 57 милиарда долара, а САЩ- 611 милиарда долара. Страшна е руската отбрана, няма що! Нъл тъй, дедо Мунчо?

...Мислиш се за умен човек,пък мериш всичко на метър и на килограм като.....Не искам да те обиждам.
цитирай
39. born - За отбрана Русия е отделила през ...
06.06.2017 22:29
mediatore написа:
apostapostoloff написа:
За отбрана Русия е отделила през 2016 година 57 милиарда долара, а САЩ- 611 милиарда долара. Страшна е руската отбрана, няма що! Нъл тъй, дедо Мунчо?

...Мислиш се за умен човек,пък мериш всичко на метър и на килограм като.....Не искам да те обиждам.

Не му обръщай толкова внимание. Трябва да се отнасяме с търпение спрямо селските идиоти и да ги пазим, тъй като те ни веселят и развличат.
цитирай
40. anin - Привет,
07.06.2017 23:11
Харесвам Путин, има бърз и остър ум, с чувство за хумор е, не му пука, и вдъхва респект в противниците си...
Харесвам руският език и съвременните руски филми и песни :)
цитирай
41. saankia - еее ,щом и анка каза....бля бля бляя, Работата Чок сериозна У тоз блог..
08.06.2017 00:13
anin написа:
Харесвам Путин, има бърз и остър ум, с чувство за хумор е, не му пука, и вдъхва респект в противниците си...
Харесвам руският език и съвременните руски филми и песни :)


да припаднеш от смеххх, бульо Пенке..
колко многооо изгубено безценно време, деде..
язък, язък за напъните..
цитирай
42. anin - Saankie,
08.06.2017 10:05
До кога ще грухтиш по дире ми?! -
Нали разбра, че не си ми интересна, с твоя еднообразен словесен репертоар
досади вече на всички!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4600705
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031