Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2015 10:30 - Въпроси
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 15414 Коментари: 8 Гласове:
28

Последна промяна: 03.03.2015 10:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ЧЕСТИТ НАЦИОНАЛЕН ПРАЗНИК, ПРИЯТЕЛИ.
ДА СЕ ГОРДЕЕМ, ЧЕ СМЕ БЪЛГАРИ !

 


ВЪПРОСИ 
  Къде е България, кажете ми, моля.
Кажете ми Вие защото не знам.
Дали си е същата или по нечия воля
е станала друга и затова ме е срам.
 
Къде е на Ботев и Левски светинята?
Омърсена е тя от лъжливи слова.
Къде е на дядо Вазов градината?
Буренясала и ограбена вече е тя.

Въпроси, въпроси, а отговор няма,
но има все още дъщери, синове,
които не искаме да живеем в измама.
Затуй ние сме тук - при майка България,
а не по чужди за нас брегове.

България за всеки от нас е Родина,
в която и днес ще се закълнем.
И верни ще бъдем още много години,
дори ако трябва за България да умрем.



Тагове:   България,   родина,   въпроси,


Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ikra - Поздрави!
03.03.2015 12:02
Наистина много стойностно!!! Въпроси без отговор... въпреки че съм убеден, че вътрешно знаеш техните отговори, но боли да бъдат изречени.
Когато личните интереси стоят над народните, когато не се работи за благото на народа, когато омразата надделява и обсебва човека... - то вече си на отвъдния бряг, защото си сам на самотен остров (скрит в дълбините на човешкото тяло, където бушуват бури и урагани, а човешката душа търси пристан, където да отседне, за да си почине и да свие своето гнездо на спокойствие и доброта...), дори да не го желаеш...
Бъди все от добрите! Нека добротата да стопли повече хора!
Слънчев ден :)
цитирай
2. stela50 - Вълнуващо, истинско... до болка... Де е България ?!!
03.03.2015 16:19
Поздравления, Вал !
ЧЕСТИТ НАЦИОНАЛЕН ПРАЗНИК !
цитирай
3. batogo - !!!:))) Поздравления за хубавия, родолюбив стих!
03.03.2015 16:54
За съжаление България засега е само в прозренията на Раковски, в мечтите на Левски, в стиховете на Ботев и в творчеството на Вазов и Захари Стоянов. Но мисля, че вече има достатъчно будни българи, които работят за нейното възраждане. Весел празник!
цитирай
4. bliz - Честит празник!
03.03.2015 17:00
"Затуй ние сме тук - при майка България,
а не по чужди за нас брегове."

Чувствам се засегната, защото и аз съм на чужд бряг, но прехвърлям на нашия - помагам финансово на един млад човек, за да живее по-добре и на още един 60-годишен, отхвърлен от системата като излишен, без мен просто не може да живее, единствените средства с който разполага са от мен.

Когато се представям , винаги казвам името си и след това, че съм българка. Не съм посрамила родината си . За хората ,сред които съм, България не означава нищо, за тях аз с моята визия, говор, начин на общуване и работа - това е България.

Поздрави от bliz!
цитирай
5. valben - Аз трябва да благодаря, ikra!
03.03.2015 19:57
ikra написа:
Наистина много стойностно!!! Въпроси без отговор... въпреки че съм убеден, че вътрешно знаеш техните отговори, но боли да бъдат изречени.
Когато личните интереси стоят над народните, когато не се работи за благото на народа, когато омразата надделява и обсебва човека... - то вече си на отвъдния бряг, защото си сам на самотен остров (скрит в дълбините на човешкото тяло, където бушуват бури и урагани, а човешката душа търси пристан, където да отседне, за да си почине и да свие своето гнездо на спокойствие и доброта...), дори да не го желаеш...
Бъди все от добрите! Нека добротата да стопли повече хора!
Слънчев ден :)


Трябва да ти благодаря за призива "Бъди все от добрите!". Разбира се, че знам отговорите на повечето въпроси, но не се чувствам сам. Докато съществува България, няма да се чувстваме сами, нали?
Искрени поздрави от Вал!
цитирай
6. valben - България все още съществува, Таня!
03.03.2015 20:26
stela50 написа:
Поздравления, Вал !
ЧЕСТИТ НАЦИОНАЛЕН ПРАЗНИК !


Тя е в сърцата на много българи независимо на кой бряг се намират!
Поздрави от Вал!
цитирай
7. valben - Привет, batogo!
03.03.2015 20:50
batogo написа:
За съжаление България засега е само в прозренията на Раковски, в мечтите на Левски, в стиховете на Ботев и в творчеството на Вазов и Захари Стоянов. Но мисля, че вече има достатъчно будни българи, които работят за нейното възраждане. Весел празник!


Радвам се, че ти хареса моето стихче! Дано да си прав в своите твърдения.
Поздрави от Вал!
цитирай
8. valben - Здравей, bliz!
03.03.2015 22:48
bliz написа:
"Затуй ние сме тук - при майка България,
а не по чужди за нас брегове."

Чувствам се засегната, защото и аз съм на чужд бряг, но прехвърлям на нашия - помагам финансово на един млад човек, за да живее по-добре и на още един 60-годишен, отхвърлен от системата като излишен, без мен просто не може да живее, единствените средства с който разполага са от мен.

Когато се представям , винаги казвам името си и след това, че съм българка. Не съм посрамила родината си . За хората ,сред които съм, България не означава нищо, за тях аз с моята визия, говор, начин на общуване и работа - това е България.

Поздрави от bliz!


Но защо трябва да се чувстваш засегната? Трябва да се чувстваш горда от това, че си българка. Та ти носиш България в сърцето си! Където и да се намираш ти ще си останеш българка.
Поздрави от Вал!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3501593
Постинги: 728
Коментари: 12304
Гласове: 106313
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031