Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2021 23:08 - Нова година, ново начало, а в този случай и много повече
Автор: chuitemoyaglas Категория: Изкуство   
Прочетен: 1975 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Честита Нова година! Надявам се да сте си изкарали добре по празниците въпреки обстановката и различните условия!
Може би се чудете защо ви поздравявам чак сега, в края на месеца. За жалост бях пометена от купища задачи и бях страшно стресирана тези седмици. Не исках да пиша в такова състояние -  половината част от мен някъде другаде и другата, цепейки секундата.
Чаках да ме споходи някаква идея за тема, която да споделя с Вас, защото осъзнавам, че напоследък не съм много (какво говоря - въобще не съм) редовна с постовете си, а това не ми харесва.
Целта на блога при създаването му бе да засяга важни теми относно душевния свят на човека, ала осъзнах, че каквото съм искала да кажа вече съм го направила и започвам да се повтарям.
Затова поемам завой в плановете си. Отсега нататък ще споделям всичко, което ми се струва интересно - книги, филми, картини...Всичко, което мисля че е стойностно и заслужава да се види от повече хора. Вие ще изберете дали да посетим един и същи свят за малко.
Първото ми предложение е филмът  "Легенди за страстта" - трима братя и една жена; съдбата, иронията и тъгата на любовта.

P.S. Вчера като разглеждах постовете установих, че съм отговорила малко двусмислено на коментара относно предишния пост. Съгласна съм, че темата за невидимите хора е обширна и трябва да се обсъжда повече. Нямах предвид нещо друго обаче. Надявам се, че сте ме разбрали правилно и не сте се разочаровали по някакъв начин!
До другия път!

                                                                                                              РС



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - OK
23.01.2021 07:32
До другия път!
цитирай
2. barin - Винаги пожеланията са за по-спо...
23.01.2021 07:56
Винаги пожеланията са за по-сполучлива година. Всеки се надява новата година да е по-добра от старата.
Дано е така!
цитирай
3. trakietsadobri - https://bnr.bg/horizont/post/101413419/georg-kazer-prez-poslednite-25-godini-zemata-e-gubila-nad-1-trilion-tona-led-godishno
31.01.2021 14:39
Промяната на климата е може би най-важната тема и предизвикателство, което ни предстои.

Другите теми, по които вече сме писали също продължават да са важни. Пиши и по "старите" теми, които продължават да те вълнуват, защото човек не се повтаря, а развива във времето.
цитирай
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031