Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2010 05:45 - Практиките на държавни престъпления заразяват и ЕС
Автор: apollon Категория: Изкуство   
Прочетен: 6854 Коментари: 10 Гласове:
7

Последна промяна: 29.12.2014 17:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ЕС упражнява своето официално схващане за ненамеса във вътрешните работи на страната. Ако обаче кражбите на министри, кметове, лидери и граждани продължават неконтролируемо, скоро тези порочни практики ще се прехвърлят и самия ЕС. Работата с вътрешното самоупвление е така зазляла, че ако ЕС не се намеси, процесите стават непредвидими. Кражбите на ток с участието на ЕРП-тата, начисляването на сметки, облагането с данъци на хора с минимален доход на фона на укриване на данъци от реалните богати хора, невъзможността за съвременно здравеопазване, ограничената помощ до осигурено здраве въпреки конституцията, източването на общините при децентрализираното управление, превръщането на кметовете във васални феодални величия ,  тихата мутрификацията на сферата за сигурност,  трайната незаетост и безработица, корупцията на всички нива и ликвидиране на всяка форма на търговско-фирмено развитие - всичко това дава една лоша основа на обществото. Аферите със или без ОЛАФ продължават и стават все по префинени. Измамата обзавежда интериора на обществото ни. Ето защо може би следва както правят всички наши политици при ЕК, да очакваме директното ни управление от Брюксел. Този вариант води към риск от новото ни робство - това от ЕС. Вървим бавно и сигурно натам.
Класация на българските формации по най-малко честност:
1. ДПС.
2. ГЕРБ, реформатори, ПФ и БСП.
3. БКП.
Оказва се, че засега най-честна е БКП, но тя не участва в управлението.





Гласувай:
7



1. iliada - Напълно одобрявам!
04.09.2010 10:55
Студентите, които искат заемът им да бъде опростен и съответно изплатен от държавата, могат да го постигнат, като просто родят или осиновят две деца
цитирай
2. анонимен - Напълне не одобрявам! Къде ви ...
04.09.2010 13:08
Напълне не одобрявам!
Къде ви ходи акъла бе хора? Колко на брой студенти в днешно време учат, за да научат нещо? Това са фалшиви студенти! Че сега и с кредити да ги черпят, че и да ги опрощават при раждане на деца. Ами така или иначе всяко младо момиче на определена възраст ражда деца, и към настоящия момент го правят без много, много да мислят как точно ще се справят. Не стига че еднократната помощ за майка студентка е хиляди левове на фона на мършавите 250лв за обикновената работеща майка, ами сега и кредитчета, които да не изплащат!!!!
Това е възмутително, при положение, че всеки като се замисли ще се сети, че всички студенти и студентки покрай него са работещи хора и по нищо не се отличават от другите, само с това че са по-привилигировани и то без никакво основание!
цитирай
3. apollon - това е интересно мнение - явно дъ...
04.09.2010 13:27
това е интересно мнение - явно държавата иска деца за сметка на данъкоплатеца
цитирай
4. iliada - Готова съм да споря с теб анонимен ,защото мисля ,че съм си с ума ,независимо от твоето впечатление!
04.09.2010 14:07
анонимен написа:
Напълне не одобрявам!
Къде ви ходи акъла бе хора? Колко на брой студенти в днешно време учат, за да научат нещо? Това са фалшиви студенти! Че сега и с кредити да ги черпят, че и да ги опрощават при раждане на деца. Ами така или иначе всяко младо момиче на определена възраст ражда деца, и към настоящия момент го правят без много, много да мислят как точно ще се справят. Не стига че еднократната помощ за майка студентка е хиляди левове на фона на мършавите 250лв за обикновената работеща майка, ами сега и кредитчета, които да не изплащат!!!!
Това е възмутително, при положение, че всеки като се замисли ще се сети, че всички студенти и студентки покрай него са работещи хора и по нищо не се отличават от другите, само с това че са по-привилигировани и то без никакво основание!

Не се притеснявай за ментетата студенти - те няма да ползват кредити щом имат пари да плащат.Както се досещаш хич не е добре да се тегли кредит и затова всеки който приеме при предложените от правителството условия ,ще може хем да си отгледа поколението на млади години , хем да получи образование и създаде стабилно семейство.Не е тайна ,че много от младите семейства имат проблем с раждаемостта.Така в най-добрият момент/рано/ ще се погрижат без да отлагат да го решат ,ако се появи и в тяхното семейство.От друга страна младежите са надеждата на един народ . За да се превърнат в богатство обаче децата трябва да са възпитани ,да бъдат контролирани и изучени , а какво по -добро от това учейки младите хора да се грижат и да децата си и им дадат през времето когато са по -свободни ,повере любов и грижа.Ходила съм в семейни общежития преди години и имом прекрасни впечатления от студентите които си гледаха малките деца.Поне отстрани ми изглеждаше чудесно ,а и останах с впечатлението ,че всички са щастливи децата и родителите им.
цитирай
5. анонимен - "Не се притеснявай за мент...
04.09.2010 20:01
"Не се притеснявай за ментетата студенти - те няма да ползват кредити щом имат пари да плащат."
1. Това е абсолютна глупост! Точно тези, които най-много имат точно те са най-алчни от всички и точно те гледат някъде да хванат далаверка.
2. Това, че в днешно време хората раждат деца на по-късна възраст, няма нищо общо с факта дали са студенти или не. Днешното студенско обучение позволява на т.нар. бълг. студент да работи, да прави деца, да ги отглежда, без това изобщо, ама изобщо да му пречи на обучението. Той може да се издържа точно толкова, колкото и работещия му връстник!
Днешният бълг. студент не се различава абсолютно по нищо от нормалния работещ човек, с едно единствено изключение, че е по-превилигирован във всяко едно отношение.
Спорът е излишен. Неправдата е ясна!
цитирай
6. iliada - Кое е пълна глупост ,че не се сещам , анонимен?
04.09.2010 23:48
анонимен написа:
"Не се притеснявай за ментетата студенти - те няма да ползват кредити щом имат пари да плащат."
1. Това е абсолютна глупост! Точно тези, които най-много имат точно те са най-алчни от всички и точно те гледат някъде да хванат далаверка.
2. Това, че в днешно време хората раждат деца на по-късна възраст, няма нищо общо с факта дали са студенти или не. Днешното студенско обучение позволява на т.нар. бълг. студент да работи, да прави деца, да ги отглежда, без това изобщо, ама изобщо да му пречи на обучението. Той може да се издържа точно толкова, колкото и работещия му връстник!
Днешният бълг. студент не се различава абсолютно по нищо от нормалния работещ човек, с едно единствено изключение, че е по-превилигирован във всяко едно отношение.
Спорът е излишен. Неправдата е ясна!

Къде е твоята правда ,че не я съзирам.Май говорим за средностатестическия българин ,пък от него като че ли не виждам алчен /тоест богат/.
Богатите са няколко категории хора ,но за тях в момента на идва реч.
Те или следват в чужбина ,или отдавна по някакви програми са се изнизали още от ученическата скамейка пак там , или си плащат /ДОКОЛКОТО може да се вярва на слухове/.
Продължавам да твърдя ,че хората които са решени да родят и отгледат децата си трябва да бъдат поощрени,но и сакционирани , когато се дистанцират от поетите отговорности БЕЗ ОСНОВАТЕЛНА ПРИЧИНА !
цитирай
7. анонимен - Прочетох няколко пъти написаното ...
05.09.2010 09:02
Прочетох няколко пъти написаното от теб.
Иска ми се да те разбера.
Невъзможно е.
Дали ти самата се разбираш!?
"Продължавам да твърдя ,че хората които са решени да родят и отгледат децата си трябва да бъдат поощрени.. " - и аз това твърдя, но не съм съгласна да бъдат разделяни на студенти и други!!!
Защото, уважаема Илиада, най-лесното нещо е да станеш студент и да не си понясяш отговорностите (изплащането на кредита при раждане на дете), но тогава къде отиваме!?
цитирай
8. iliada - А може би трябва да пробваш отново ,анонимен!:)
05.09.2010 14:18
анонимен написа:
Прочетох няколко пъти написаното от теб.
Иска ми се да те разбера.
Невъзможно е.
Дали ти самата се разбираш!?
"Продължавам да твърдя ,че хората които са решени да родят и отгледат децата си трябва да бъдат поощрени.. " - и аз това твърдя, но не съм съгласна да бъдат разделяни на студенти и други!!!
Защото, уважаема Илиада, най-лесното нещо е да станеш студент и да не си понясяш отговорностите (изплащането на кредита при раждане на дете), но тогава къде отиваме!?

Или може би е по-добре да се опитам да се поясня?Да , второто е като ,че ли по-добре , още повече ,че започвам да изпитвам симпатии към теб само да не досадим на домакина:)
Всъщност се опитвам да кажа ,че е нормално всеки човек да мечтае за поколение.И тъй като е засегната темата със студенските кредити е явно ,че вече сме отделили част от обществото и то това което продължава да се обучава във вишите учебни заведения.Тези хора вече са специална категория и няма нищо лошо в това ,те да бъдат стимулирани да отгледат своите деца по- рано.Да по-рано .Правилно си прочел.Населението на планетата ,а в тази връзка и в България застарява.То навсякъде се наблюдава тази тенденция , но младите хора не бягат от страната си ,както е при нас за да създават блага в други държави .Няко от тях вече толкова се увлякоха в това чуждопоклоничество ,че дори не искат за няколко часа да се върнат от Гърция например/Имам такива млади клиенти .Е ще просъществува ли България ,ако няма кой на я възроди?
Не съм ли ясна още? Защо млади и умни хора да не направят всичко за страната в тази връзка и да им се опрости обучението.? Какво несправедливо има? Нима да отгледаш и възпиташ едно дете не е работа ,за която да се заплати? Защо да не го направят тези хора когато са най-свободни и щастливи? Та студенсткия живот ,поне за мен бе такъв !Да лесно е да станеш студент ,но е трудно останалото
цитирай
9. анонимен - проблемът, че с вас не можем да се ...
05.09.2010 16:39
проблемът, че с вас не можем да се разберем е, че вие не допускате, че съществуват и други млади хора, които не са студенти, които също като тях отглеждат децата си и на които такава помощ също не би им била излишна. Авторът моля да ни извити за частния разговор в блога му.
цитирай
10. iliada - Напротив допускам ,но това са два различни случая и защо трябва да се сместват !:)
05.09.2010 17:30
анонимен написа:
проблемът, че с вас не можем да се разберем е, че вие не допускате, че съществуват и други млади хора, които не са студенти, които също като тях отглеждат децата си и на които такава помощ също не би им била излишна. Авторът моля да ни извити за частния разговор в блога му.

За всеки случай трябва да се гледа отделно на базата на общото и най-важното да се гледа в перспектива разбира се ,защото то е най-справедливото ,ако може да има абсолютна справедливост ,както и абсолютна истина!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: apollon
Категория: Изкуство
Прочетен: 14466972
Постинги: 5335
Коментари: 10421
Гласове: 19320
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031