Постинг
24.05.2010 13:43 -
Смешни парадокси на страниците на община Пловдив
Автор: apollon
Категория: Изкуство
Прочетен: 2036 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 05.07.2010 18:53

Прочетен: 2036 Коментари: 0 Гласове:
1
Последна промяна: 05.07.2010 18:53
Община Пловдив противоречи на Демостен
Ето на тази страница всеки нормален индивид би се разсмял:
http://www.plovdiv.bg/index.php?option=com_content&task=view&id=127&Itemid=140
Кулминацията на смеха е твърдението, сякаш историците на Пловдив страдат от липса на фантазия. Ето къде е смешния цитат в това четиво:
"През 342 г. пр. н. е. Филип II завладява селището, обгражда го със здрави крепостни стени и го назовава Филипополис (град на Филип). Но македонското управление трае само около половин век. Смъртта на Александър Велики, син на Филип II, подбужда свободолюбивите траки към въстание и Сеутес III, цар на одрисите, възстановява тракийското царство."
Жал ми е за този историк, който пише подобни небивалици, но още по-жалкото е, че това не прилича на професонално мнение, да не говорим, че страницата на общината се гледа и у нас и по света.
Нима Пловдив е лишен от историческа мисъл, нима Пловдив няма способни историци, които да са наясно с елементарните представи, че всяко завоюване е предшествано от разрушение. Но този текст, оправдавайки паметника на Филип в града, нещата не стоят разрушаващо. По думите разказвача Филип зарязал завояването на Берое и на цяла Тракия, а запретнал ръкави да строи рарушения от него град. Ами в този случай Филип е разрушаващо съзиждащо същество, което няма аналог в историята на земята според учените от Пловдив.
В своите последвали походи в Тракия, Александър е възможната личност, която възстановява града и го наименува в чест на баща си, като от тази епоха са останали имената на много нови градове. Александър бил обзет от манията да строи нови градове, докато подобна практика не е известна за военнолюбивия Филип. След Иисус Христос най-известни исторически личности се нареждат Александър Македонски, неговия учител Аристотел и Цезар.
Демостен в своите Филипики казва (341г.пр.н.е.): Цитат: "Още в самото начало [сключването на мир. договор през 346г] Филип забавил преговорите, а през това време нападнал цар Керсеблепт, съюзник на Атина... Не говоря и за 32-та града в Тракия, които до един той [Филип] разруши така жестоко, че ако някой отиде там трудно може да каже, че някога са били обитавани.
Сами виждате колко смешно е твърдението на общината за градивните дейности на Филип и авторитетното мнение на Демостен, съврменник на Филип.
Ето на тази страница всеки нормален индивид би се разсмял:
http://www.plovdiv.bg/index.php?option=com_content&task=view&id=127&Itemid=140
Кулминацията на смеха е твърдението, сякаш историците на Пловдив страдат от липса на фантазия. Ето къде е смешния цитат в това четиво:
"През 342 г. пр. н. е. Филип II завладява селището, обгражда го със здрави крепостни стени и го назовава Филипополис (град на Филип). Но македонското управление трае само около половин век. Смъртта на Александър Велики, син на Филип II, подбужда свободолюбивите траки към въстание и Сеутес III, цар на одрисите, възстановява тракийското царство."
Жал ми е за този историк, който пише подобни небивалици, но още по-жалкото е, че това не прилича на професонално мнение, да не говорим, че страницата на общината се гледа и у нас и по света.
Нима Пловдив е лишен от историческа мисъл, нима Пловдив няма способни историци, които да са наясно с елементарните представи, че всяко завоюване е предшествано от разрушение. Но този текст, оправдавайки паметника на Филип в града, нещата не стоят разрушаващо. По думите разказвача Филип зарязал завояването на Берое и на цяла Тракия, а запретнал ръкави да строи рарушения от него град. Ами в този случай Филип е разрушаващо съзиждащо същество, което няма аналог в историята на земята според учените от Пловдив.
В своите последвали походи в Тракия, Александър е възможната личност, която възстановява града и го наименува в чест на баща си, като от тази епоха са останали имената на много нови градове. Александър бил обзет от манията да строи нови градове, докато подобна практика не е известна за военнолюбивия Филип. След Иисус Христос най-известни исторически личности се нареждат Александър Македонски, неговия учител Аристотел и Цезар.
Демостен в своите Филипики казва (341г.пр.н.е.): Цитат: "Още в самото начало [сключването на мир. договор през 346г] Филип забавил преговорите, а през това време нападнал цар Керсеблепт, съюзник на Атина... Не говоря и за 32-та града в Тракия, които до един той [Филип] разруши така жестоко, че ако някой отиде там трудно може да каже, че някога са били обитавани.
Сами виждате колко смешно е твърдението на общината за градивните дейности на Филип и авторитетното мнение на Демостен, съврменник на Филип.
Няма коментари
Търсене