Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2009 21:33 - Световнонеизвестното леке с псевдонима Мая Попова
Автор: apollon Категория: Изкуство   
Прочетен: 2532 Коментари: 2 Гласове:
3



Публикувам мнението с публичен характер на Юлия Исева. Радвам се, че  други хора мислят като мен за бездарието на световнонеизвестното леке Мая Попова.




Нека споделя, че групички в "Откровения" създава Мая Попова. Именно тя и нейните хора сипят най- много обидни квалификации там. Редакторите не си вършат работата! Допуска се дискриминация под коментарите на произведенията ми, а и не само моите! "Дискриминацията към или спрямо даден човек или група е третирането или възприемането му на базата на класа, категория, раса, етнос, религиозна принадлежност, сексуална ориентация или нещо друго вместо спрямо неговите лични качества. Дискриминация има тогава, когато е налице официално или неофициално разделяне на хората в отделни групи по някакъв техен общ признак, при което им се дават или отнемат дадени права, задължения и възможности, според групата към която принадлежат."
Какво освен офицално разделяне на хората в сайт "Откровения" бе стихът на Мая Попова под мое произведение в "Откровения"? Цитирам: "...да беше, но така ти е орисано - животът мрачен да ти е и тъмен. Попова ти се иска, ала Исева изтегли от лотарията - в Гърмен. Да беше попрочела някой ред, написан не от теб пред огледалото, разбрала би, дори без нет,че липсваш в края и в началото...."
Тази жена твърди, че е незлонамерена поетеса?
Със сигурност вече има прекалено много автори пострадали в "Откровения". Моя призив е: не публикувайте там! Особенно пародии, като тази:
Попова съм, но не оная другата
да сещам земетръсите от нета,
там жъна лаври само за заслугата,
че ги създавам. Пуст ми е късмета!

Да бях поет заминал за Париж
и Сена в стихове да възхвалявам
не ще да е в клишета всеки стих,
и само слава щях да си създавам.

Да бах намерила и Дон Кихот
по улиците нейде в Панагюрище
не ще сравня го с любещ октопод.
Мон дьо! Дори и със мучурище.

Да бях засвирила на кларинет-
не в мойте песни Ботев да припява,
не ще се носи слава в интернет,
че сайта ми поети оскърбява.

автор- Юлиана Исева

Не публикувайте пародии, като тази, не защото ще ви я премахнат! Защото ще бъде обявена за клевета от администратора.
Благодаря ви!



Тагове:   мая,


Гласувай:
3



1. krassko - :))))))))))))))
02.11.2009 06:01
През последните три месеца доста хора спряха да публикуват в "откровения" ...
цитирай
2. apollon - благодаря, че сте се вслюшали в с...
03.11.2009 14:36
благодаря, че сте се вслюшали в съвета ми

аз бях първия опарен от тези непрофесионални и дискриминаторни таланти, котио сами набеждават себе си за творящи гении :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: apollon
Категория: Изкуство
Прочетен: 14515811
Постинги: 5337
Коментари: 10427
Гласове: 19330
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930