Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2009 06:02 - Къде на морето плажа се съчетава с най-качествената риба?
Автор: apollon Категория: Изкуство   
Прочетен: 800 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 29.08.2009 06:02


Сигурно ще предположите? Може би се чудите къде е Меката на рибата. Може би Каварна, може би Синеморец. Естественото предположение е вярно по всички екологични критерии за риболов, ооще повече, че това е последния български плаж заграден от скали. Ако сте си помислили за Синеморец, то отговора е не. Отговорът е Приморско - тук се улавя най-качествената риба далеч от мазутите на Бургас и мигрираща от Босфора.  Деликатесния чернокоп , барбун и лаврак ще задоволят ваште рибни страсти и ще направят Никулден посред лятото ви съвсем жив, както и някои сцени от библейските сюжети. Макар лаврака да е с доста кости, той е перфектен в марина и специална обработка. Просто то се яде внимателно и бавно. Ако пък желаете сом или калкан, то това са истинските деликатеси в някои специализирани рибни ресторанти. Кефал на морето не се яде, по лош е и от сафрида. Рибата е грехота да се консумира пържена, разваля се божествения й вкус, тя е царица обикновено на скарата. Паламуда и скумрията са едно огромно табу. Дали  ще знаете от кой океан са. Паламудът ще е български и ще ви донесе рибешка алергия.
Въобще не ми обръщайте внимание на сутрешния ми рибно-морски постинг. Много ми се ходи на море, това е истината, то ме зове още от сега, но Аполонията още не е дошла.Въобще аз карам едно раздвоено море между Приморско и Созопол. Не ми стигат двата града. И да не забравя най-гнусната риба е зарган - нейното кафяво месо е по-лошо и от това на паламуда.




Тагове:   морето,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apollon
Категория: Изкуство
Прочетен: 14466222
Постинги: 5335
Коментари: 10421
Гласове: 19320
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031