Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2009 15:55 - Съблазнителката - виж клипа
Автор: apollon Категория: Изкуство   
Прочетен: 9268 Коментари: 26 Гласове:
0

Последна промяна: 03.07.2009 16:19


Нейният образ е истински афродизиак за мъжете. Нейната стройна фигура, тънките й финни бедра, малкото й кръстче, скромните или добре развити гърди, избуяват в мъжката фантазия.Особено силно възбуждат нейните високи и оскъдни обувки, които придават още по-голяма крехкост на фигурата й. Най-много от всичко повечето мъже се възбуждат от очилата й и от роклята впита в тялото й. Този класически образ е идеал за офис сексапил. Той може да събуди мъжа дори когато той сънува. Ако мацката има остроумно и хитро излъчване това е бонус за офисния лъв - праисторическо животно, мутирало и видоизменило се в новите офис условия. Важна е игривостта на погледа и изразността на за предпочитане сочните и плътни устни на мацката.
Защо жените възбуждат мъжете в този си образ?
Очилата напомнят на наставник, който е строг и ги наказва за лудориите и белите, като образ останал от детството им. Строгият и пестелив стил на дресинг при офисните мацки е намек за отпадане на задръжките и поддържане на лесен и удобен начин на работа. Така, че жените, които се вместват в този образ, могат да разнообразяват живота на мъжете си излизайки от обичайните и скучни стереотипи на общуване и секс, а тези, които не влизат в този образ нека не съжаляват, а да използват чара си, който може да компенсира всичко.
image
За артистките в ролята на съблазнителка, нека не забравят най-накрая очилата.




Тагове:   съблазнителка,


Гласувай:
0



1. анонимен - apolone. . ne haresvam takiva jeni. ...
03.07.2009 16:04
apolone ..ne haresvam takiva jeni..., no v edna intimna scena s moqta polovinka ..bih izigrala perfektno takava rolq.. za da raznoobrazim seksualniq si jivot...., nooooooooo v jivota sam dale4e ot tozi obraz...
цитирай
2. apollon - точно така Иги
03.07.2009 16:05
точно така Иги
цитирай
3. smani - Хи хи хи
03.07.2009 16:13
добре си анализирал нещата.
цитирай
4. анонимен - ama prava sam de apolone. . . . sega i ...
03.07.2009 16:14
ama prava sam de apolone.... sega i az izla4vam seksapil.., no moq e kak da ti kaja.. ne e taka strog i pravolineen..., a po skoro e kombinaciq ot harizma, 4ar, usmivka,koketnost,igrivost.... ne6to takova....nooooooo sam se prevapla6tavala v razli4ni roli...iiiiiiii sekretarka sam bila... daje imam takova ofis obleklo... nai 4esto obi4am da sam gospodarkata..i da zapovqdvam..tova mi e amploato....apolone, apolone..., bedna ti e fantaziqta 4ove4e..akoooooooooo znae6 kakvi idei imam...strahotni sa...
цитирай
5. apollon - Иги знам отдавна че ти си страхотна, ...
03.07.2009 16:16
Иги знам отдавна че ти си страхотна, но знаеш ли колко ще ме изкефиш, ако ми разкажеш някоя троя фантазия как се получава в действителност
цитирай
6. анонимен - ok..6te izmislq ne6to
03.07.2009 16:23
ok..6te izmislq ne6to
цитирай
7. apollon - моля те. . . . . . . . чакам с нетърпе...
03.07.2009 16:24
моля те ........ чакам с нетърпение



и една молба, ко можеш да ми го пратиш на български, за да го публикувам от твое име, защото нямаш блог
цитирай
8. apollon - Иги имам и още един въпрос - как на...
03.07.2009 16:25
Иги имам и още един въпрос - как намери точно и именно мен в цялото пространство - как ме откри, когато съм толкова скрит, прикрит и некомуникативен тук в нет средата
цитирай
9. анонимен - intuiciq. . . . tova dostat4no li e. . ...
03.07.2009 16:35
intuiciq.... tova dostat4no li e...silata na energiqta ti preminava prez samiq komputar..i az q ulavqm.... razberi go taka... ne stava vapros za fizi4eski kontakt.... stava vapros za silata na samite energiiiiii.. za tqh granici nqma........ a ti ima6 neveroqtna sila na misalta...noooooooo samo druga shodna s tvoqta bi q ulovila....ima6 neudarjima energiq, no samo druga shodna na tvoqta bi q ulovila....tova e....tova e na duhovno nivo.... ne na fizi4no i materialno....vijda6 li ..kolko e nij6a materiqta...i kolko e vis6a duhovnostta....ubedi li se sam......po drugiq vapros me ostavi da go izmislq.....nooo ne go poblikuvai, tova e molba kam teb...
цитирай
10. apollon - Dobre Igi - tvojata duma e zakon za ...
03.07.2009 17:19
Dobre Igi - tvojata duma e zakon za men, a tvoite sa balsam za tjaloto i dushata, no te molja da si razmenjame energiite zashtot mnogo net vrazki shte sprat da rabotjat - tova koeto si usetila e naitina na bazata na neverojatnata ti intuizia, za kojato njama vtora.

no ne mi otgovori kak me otkri i sa zakachi za men Igince
цитирай
11. анонимен - iromiqta ti me naranqva
03.07.2009 19:22
iromiqta ti me naranqva
цитирай
12. apollon - njama ironia - naprotiv smjatam te ...
03.07.2009 22:00
njama ironia - naprotiv smjatam te za istinski chovek ...
цитирай
13. анонимен - na vaprosa ti. . . kam me otkri. . . 6te ...
04.07.2009 08:22
na vaprosa ti...kam me otkri...6te otgovorq taka...tova ne e edinstveniqt ti profil..iiiiiiii tova ne e tvoqta sa6tnost..., toest apolon e samo maska...
цитирай
14. apollon - мислиш ли че аз съм актьор - ниа тр...
04.07.2009 08:24
мислиш ли че аз съм актьор - ниа трябва в блога се да се крия от самия себе си - нима нивото на искренност не е достатъчно
цитирай
15. анонимен - 6te ti obqsnq za6to se krie6. . . z...
04.07.2009 08:55
6te ti obqsnq za6to se krie6... za6toto si tvarde iskren , otkroven, precizen,kazva6 istinata v o4ite..., no sa6tevremenno umat ti e mnogo to4en..a ezika dosta rqzak...tvarde umen si..za tozi blog...toest dosta hora ne te razbirat...i mogat da te vzemat za haho......tiiiiiiiii ne bqga6 ot sebe si... a ot samata 4ove6ka sueta....
цитирай
16. apollon - njama kak pri tozi tochen i proni...
04.07.2009 09:02
njama kak pri tozi tochen i pronizatelen analiz Igi da ne se saglasja s teb.

Az cenja tvoeto prisastvie tuk v bloga si poveche ot mnogo napudreni i nenapudreni fizionomii- zashtoto makar da si anonimna i skrita te priemam kato istinski chovek - inache sama bi se dosetila che ne bih ti otgovarjal vaobshte
цитирай
17. анонимен - vij apolone. . . moga da ti kaja 4e az ...
04.07.2009 09:09
vij apolone...moga da ti kaja 4e az sam mnogo po istinska ot teb samiq....za6toto makar i anonimna az ne se kriq...moga da ti pratq i snimka.... ako iska6...ne se sramuvam nito ot sebe si ..nito ot semeinoto si polojenie.....priemi taka ne6tata... ako se sramuvam ot sebe si...tova zna4i da za4erkna dosega6niq si jivot..... naprotiv apolone.... az se gordeq s tova koeto sam postignala....i obi4am jivota koito vodq....
цитирай
18. apollon - tova priznanie nastina e dostoino - ...
04.07.2009 09:15
tova priznanie nastina e dostoino - uvajavam explosivnata ti chestnost - mngo bih iskal da te vidja jiva i istinska - no ne moga da go napravja- ne iskam da mi prashtash snimka i da te zatrudnjavam, zashtoto nie obshtuvame tuk,a i znam za teb kolko e trudno da boravish s kompove i internet- ti sama si mi kazvala che si nova i ne znaesh kak se prashtat neshtata - taka che ne e nujno da se zatrudnjavash - a i tuk obshtuvaneto ne iziskva razkritia
цитирай
19. анонимен - dobre. . kakto kaje6. . . az vse pak ti ...
04.07.2009 09:19
dobre ..kakto kaje6... az vse pak ti napisah skaipa si...., noooooo edin savet savsem priqtelski..... ne si sazdavai za men nqkakav izmislen iluzoren obraz, koito da nqma ni6to ob6to s deistvitelnostta...na van6en vid ... sam savsem obiknovenna i normalna jena.. sas svoite trevogi, griji, bitovizmi
цитирай
20. apollon - OPitvam se da te priemam v cjalos...
04.07.2009 09:40
OPitvam se da te priemam v cjalostnia ti obraz - tova stava prodaljitelno i mnogoetapno - znaesh
цитирай
21. анонимен - znae6 li apolone. . . . zabelqzvam ...
04.07.2009 09:42
znae6 li apolone....zabelqzvam edno qvlenie tuk iz neta.... vseki se krie zad nqkakva maska..i se pravi na takav ..kakavto ne e... za6to e taka.... zna4i toi se sramuva ot sebe si i iska da bade drug...amiiiiiiiiii da se opita v realniq jivot da promeni ne6to v sebe si, ne tuk zad kompa da se pravi na velik...... mnogo 4esto sam kazvala na majete s koito si pi6a..... da saberat smelost i da se sre6nat s men v realnostta...ne iskat, strahuvat se....za6to... za6toto 6te pridobiq vednaga edna realna predstava za tqh..i te prosto nqma da sa tova, koeto iskat da badat..... apolone imam edin vapros kam teb...imal li si do sega net sre6ta...i ako si imal..interesna li be6e...prosto 4ista doza lubopitstvo
цитирай
22. анонимен - apolone 6te ti e mnogo trudno da me ...
04.07.2009 09:45
apolone 6te ti e mnogo trudno da me prieme6 v cqlostniq mi obraz... az sam mnogolika, ponqkoga igraq roli, drug pat sam istinska...,povqrvai mi...6te ti otneme godini da me nabludava6...prosto trqbva da jivee6 s men .. za da me opoznae6...
цитирай
23. apollon - Igi ti stavash za psiholog sledo...
04.07.2009 09:47
Igi ti stavash za psiholog sledovatel - izbjagvam podobni javlenia

otnosno stremeja na horata da ostanat skriti - nali razbirash che na nikoj ne mu e priatno damu kajat v lizeto kvi sa tija shturotii koito mislish i spodeljash s men - a formata na neta za chetene na blogove njama zadaljitelen harakter - ako njakoj te chete, to e zashtoto iska da te chete ili e dostatachno glupav, za da si gubi vremeto
цитирай
24. apollon - Igi - ne e nujno da te priemam - az r...
04.07.2009 09:49
Igi - ne e nujno da te priemam - az razgovarjam s teb
цитирай
25. анонимен - apolone. . . ti razgadava6 detskite ...
04.07.2009 09:55
apolone...ti razgadava6 detskite mi me4ti...psiholog sledovatel be6e edna ot tqh...posle otidoh na psihoterapevt..., noooooooooo tova sa me4ti neosa6testveni....rano se omajih i taka se polu4i.....sega 6te slqza za malko dolu pred bloka 4e edna priqtelka 6te doide,,,decata i 6te igraqt na lulkite..nie 6te si govorim...posle 6te prodaljim...iiiiiiiii edin savet.... mahni ot liceto si tazi na4umerena fizionomiq i mi se usmihni...
цитирай
26. apollon - Ige az ne sam tajen - vseki mislesht ...
04.07.2009 10:02
Ige az ne sam tajen - vseki mislesht chovek sazdava podobna iljuzia - no ponjakoga tagata nosi i njakava osobeno poluusmivka
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: apollon
Категория: Изкуство
Прочетен: 14493864
Постинги: 5337
Коментари: 10423
Гласове: 19325
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930