Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2009 18:03 - За единственото ми изконно право - правото ми да не гласувам
Автор: apollon Категория: Изкуство   
Прочетен: 1583 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 07.06.2009 19:49


Аз лично се чувствам прекрасно като не гласувам. Това е единственото ми право уважено от държавата. Другите ми права са написани на книга. Те не са реалност, защото докато извървят пътя от книгага към действителния свят те "де юре" не съществуват. За тях се говори като в приказките. И сега да разгърнете някоя глава от правата на човека, тя може да ви се стори като красива приказка именно защото е написана от хора с високи убеждения и предимно от хора идеалисти. В тази държава това е правото, което ми е останало и което най-много взех да тача. Все се мъча да си обясня колко заспал може да народа, когато си вярва, че във всяка страна се спазват правата на човека. Дори в Австрия, дори в Англия, правата на човека не се зачитат особено и именно когато си чужд гражданин. Първата институция депозирала желание да наруши правата е самата държава, на която си гост. Въобще в съвременният и сложен свят в който живеем, да има хора, които вярват в съществуването на правата на човека, е равносилно на заболяване от идеализъм. За мен лично не съществува такова понятие "права на човека". Допускам, че то може да съществува само когато ми се налага да не гласувам. Само и единствено с пушки и опрян пистолет в главата могат да ме накарат да гласувам пред пасмината от партия, в която човек не може да види и капчица свястност. С други думи само диктатурата би могла да ме спечели като неин гласоподавател по описания начин. И как друго яче, когато партийния модел е скрит модел. Не знаеш кой взима решенията, не знаеш къде и кога да посочиш виновника, не знаеш качествата на кандидатите, не знаеш как те управляват партийните ръководства след като се изкачат на власт. 
Чакам да видя как гласуват дванадесетте конституционни съдии за ДПС да остане легитимна партия и да знам имената на тези хора, но и това не ми казват. Защото затова им плащам заплатите - да знам вота им и да знам имената им. Това има право всеки българин.
Искам да видя как българските конституционни съдии пред очите на цяла България гласуват за дилемата: противоконституционна партия ли е ДПС или е чисто българска партия? За такова гласуване искам да стане реч.
И защо да ме упрекват после, че ДПС щяло да завземе страната. Уважаеми господа не е в мен причината, мога да кажа, че не е и във вас.









Тагове:   вот,   моят вот,


Гласувай:
0



1. yuliya2006 - УМНИК СИ МИ ТИ, УМНИК И ПОЗДРАВИ ЗА ...
07.06.2009 18:10
УМНИК СИ МИ ТИ, УМНИК И ПОЗДРАВИ ЗА ПОЗИЦИЯТА
ЗАЩОТО ДНЕС НЕ ТЪРСИМ ПРИЧИНАТА А СЛЕДСТВИЕТО И СТАВА СМЕШНО...
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
2. apollon - мерси Юлия
07.06.2009 18:17
мерси Юлия
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: apollon
Категория: Изкуство
Прочетен: 14503681
Постинги: 5337
Коментари: 10426
Гласове: 19328
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930