Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2009 03:47 - Реквием на бездарието
Автор: apollon Категория: Изкуство   
Прочетен: 1529 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 16.05.2009 16:39


Поканен бях да посетя адреса

http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=168495

Ето каква бе мойта реакция по повод на това, че българите имат навика всичко пооплюят.


Хареса ми като хумор

но къде е замисъла, къде е идеята - струва ми се че става въпрос за азбучни истини.

А като погледне човек начина, по който много от хората са се изразили под стихотворението, ме хваща срам да се нарека българин, камо ли поет. Ето защо по-близо стоящите до мен хора знаят, че не се занимавам с издателска дейност на своите глупости, нито пък се титулувам като поет, защото тази титла е поругана, обезценена и смешна, именно заради богатата си инкрустация от бездарие.

За да не крада идеи и да несе влияя от други автори аз не чета и чужда поезия - правя компромис когато официално съм поканен. Макар и не поет, а изразител на слово, все пак е нужно като човешко същество да спазвам хигиена на духа. С моите принципи не натоварвам останалите, но ми стигат да стоя далеч от кучешките лайове на бесни читатели и поети, при които саливореята и саливопулверизацията са основни хобита.

Извинявам се на авторката, че споделих тук мнение повече за коментарите на творбата, отколкото като коментар на самата творба, но съм изумен от липсата на съдържание на тези коментари, а само от пълнежа им с бяс.

Лайте кучета бесни,
лайте бесни пумиари,
лайте, не щадете лиги,
вий сте днешните свинари.

Вярно е че има огромни количества бездарие, но истинските творци трябва да се отнасят към него със снизхождение, а не със презрение, макар често изкушенията да са големи.
Това е така, тъй като ако се занимаваш с нещо мръсно и несъвършенно, ти сам ставаш такъв, защото затъваш в неговата същност докато го анализираш и мислиш.
Затова мога да завърша първия ми пространен коментар на липсата на културно коментиране с това, че за простотията и бездарието се говори или добро, или нищо, като за сещате се кои субекти търпят подобно уважение - почти изключително мъртъвците.
Това че много от вас плюят заниманията на хората, занимаващи се с писане е достатъчно унизително занимание, за да мога оттук насетне да се старая да ви оставям свободни за всичките ви намерения.

Ето и една от репликите ми към главната редакторка на злополучния сайт Откровения:

Мая рядко мисля, по често чувствам, а ти смяташ ли за нормално всички авторови произведения да се правят на същински панаир от шепа бесни кучета и всичко почтено да отива на вятъра. Ти редакторке, отговори ми, защото на теб лежи отговорността за написаното слово тук и за превръщането на сайта в джафкалник между менструално изчерпани същества, за чийто имена можеш лесно да се ориентираш по съдържанието на техните коментари.

Ако имате големите претенции да мислете когато пишете или съблюдавахте минималните изисквания на етикета и културата, бихте могли да ме наричате само с обръщението Господин, тъй като нямам спомен някога да съм ви познавал. А за мен вие сте или само Мая, или Госпожа Попова. Изберете си сама.


Относно стиха на Анна - Ани поласкан съм, красива моя дама.Наистина мога да споделя спокойно и достойно мнението си, че от проявлението на духа ти тук, ти си много приятен събеседник





Гласувай:
0



1. анонимен - И това е част от живота.....
16.05.2009 10:12
Посредствените бездарници след края оскотяват, за себе си напомнят жлъчно, от страх да не ги забравят!
цитирай
2. karanikolov - Аpollon,
16.05.2009 14:26
Пасивността,която препоръчваш нито ще подобри нивото на поезията,нито слаб ще се усети, нито нападките срещу тях ще спрат..

Пасивността е решение Никога.
цитирай
3. анонимен - пример
16.05.2009 14:31
Ето един чудесен пример как трябва да се казва истината http://www.kultura.bg/article.php?id=15248
цитирай
4. apollon - Ето и мнението на главната редакторка Мая Попова
16.05.2009 16:37
Мая рядко мисля, по често чувствам, а ти смяташ ли за нормално всички авторови произведения да се правят на същински панаир от шепа бесни кучета и всичко почтено да отива на вятъра. Ти редакторке, отговори ми, защото на теб лежи отговорността за написаното слово тук и за превръщането на сайта в джафкалник между менструално изчерпани същества, за чийто имена можеш лесно да се ориентираш по съдържанието на техните коментари.

Ако имате големите претенции да мислете когато пишете или съблюдавахте минималните изисквания на етикета и културата, бихте могли да ме наричате само с обръщението Господин, тъй като нямам спомен някога да съм ви познавал. А за мен вие сте или само Мая, или Госпожа Попова. Изберете си сама.


Относно стиха на Анна - Ани поласкан съм, красива моя дама.Наистина мога да споделя спокойно и достойно мнението си, че от проявлението на духа ти тук, ти си много приятен събеседник
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: apollon
Категория: Изкуство
Прочетен: 14524421
Постинги: 5337
Коментари: 10427
Гласове: 19331
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930