Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2009 12:09 - Evdoevinia взе песничката, а аз ще взема превода
Автор: apollon Категория: Изкуство   
Прочетен: 687 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.03.2009 12:11


Никога не бих се обзаложил...всичко свършва тук
Никога не бих се обзаложил, изпращаш ме по дяволите
Като игра у дома
Виждам мечта, която си отива
И отпивам около мен,... горчилката от теб
Да те задържа още тук
Вече ми се струва малко... но освен да плача бих бил патетичен
Остава малко до тръгването... и аз дишам твоята следа...
Изглежда почти магия...
Моята препроклета лудост...

Струва ти се, че е ангел... в момента, в който поздравяваш и си отиваш
Почти виждам душата си да излиза от тялото
Помисли си, обич моя, обичам те и когато казваш “Сбогом”
Остани още миг, защото мигът става час повече... само ти умееш да го правиш,
Безоблачно небе
Е това, което ми даваш и което никога не съм ти давал

Аз не съм истински герой и трябва да го призная
Но не е кой знае каква идея да станем отново свободни
Никога не съм мислил, да продължим без нас
Може би съм го решил и аз ... това е препроклетата ми лудост

Струва ти се, че е ангел... в момента, в който поздравяваш и си отиваш
Почти виждам душата си да излиза от тялото
Помисли си, обич моя, обичам те и когато казваш “Сбогом”
Остани още миг, защото мигът става час повече.. само ти умееш да го правиш,
Безоблачно небе
Е това, което ми даваш и което никога не съм ти давал.
Gigi Finizio - Un Angelo



Тагове:   музика,   превод,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apollon
Категория: Изкуство
Прочетен: 14503941
Постинги: 5337
Коментари: 10426
Гласове: 19329
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930