Постинг
30.04.2008 23:04 -
Общинската байганьовщина и безобразие в оградата на амфитеатъра - тип зверилник
Автор: apollon
Категория: Изкуство
Прочетен: 2072 Коментари: 3 Гласове:
Последна промяна: 01.05.2008 19:37

Прочетен: 2072 Коментари: 3 Гласове:
0
Последна промяна: 01.05.2008 19:37
Ние с нашето самобитно местно мислене сме хора на крайните решения и на крайните действия - имаше време когато оградите на амфитеатъра ги нямаше и аз лично съм ставал свидетел на идиотизирана група младежи, които с големи стоманени чукове удряха по краищата на мраморните блокове и ги рушаха вандалски - без пречка, без надзор, необезпокоявани, когато извиках хайката си тръгна подбягвайки - и това като поведение разбира се че не е добре. Днес общината е взела крути мерки - с висока четириметрова стоманена ограда е обезопасен и охраняван паметника на културата. Но чак 4 метра, чак остриета по зъберите на оградата, чак заострени копия отстрани - ами тези хора очакват въобъжени групировки да нападат отвън този паметник от камък - както и да е - и тези параметри на оградата тип зверилник ще преглътнем.
Имаше оставена една алейка по края на амфитеатъра където често ходеха влюбените без пари да хвърлят поглед от стария град с надеждата да видят панорамата на своя, на техния град - много често чужденци с фотоопарати отиваха край алеята между амфитеатъра и островърхата къща в съседство с него и правеха снимки в анфас на амфитеатъра и се радваха на добрата гледка - няма братче - сега заградиха и нея - общината има интерес амфитеатъра да не се вижда от пловдивчани с просто око - защото който иска да види трябва да плати - хитам се колко е алчно общинското око - пази собствеността на света от собствените си граждани - защо българите да плащат когато посещават това култово място, защо всичко се свежда до пари, когато общината трябва да служи на гражданите си - вместо това тя им скрива очите - а коло още неотрити и незаградени поради незнанието на общината амфитеатри има в Пловдив - и по добре - сякаш е по справедливо земята да вледее тези паметници- отколкото общината да печели от въздуха - от чужденците разбирам, но защо от нас гражданите с платени данъци.
За сметка на това българина си е природно хитър, защото всички се явяваме роднини на ганината природа и отсича, казвайки - аз пари да гледам купчина камъни не давам - и така типично по нашенски оценява огромното културно богаство, завещано от дедите му и може би точно такава община и такива граждани се заслужават взаимно, тъй като очевидно на никой друг не му прави впечатление на грозната 4 метрова зверилникова ограда - сякаш амфитеатъра е действащ зверилник , а не театър - кой обачи да си преведе завъртяната дума амфитеатър. Ето ви гражданско общество при 600 години робия. Такъв феномен просто няма.
Имаше оставена една алейка по края на амфитеатъра където често ходеха влюбените без пари да хвърлят поглед от стария град с надеждата да видят панорамата на своя, на техния град - много често чужденци с фотоопарати отиваха край алеята между амфитеатъра и островърхата къща в съседство с него и правеха снимки в анфас на амфитеатъра и се радваха на добрата гледка - няма братче - сега заградиха и нея - общината има интерес амфитеатъра да не се вижда от пловдивчани с просто око - защото който иска да види трябва да плати - хитам се колко е алчно общинското око - пази собствеността на света от собствените си граждани - защо българите да плащат когато посещават това култово място, защо всичко се свежда до пари, когато общината трябва да служи на гражданите си - вместо това тя им скрива очите - а коло още неотрити и незаградени поради незнанието на общината амфитеатри има в Пловдив - и по добре - сякаш е по справедливо земята да вледее тези паметници- отколкото общината да печели от въздуха - от чужденците разбирам, но защо от нас гражданите с платени данъци.
За сметка на това българина си е природно хитър, защото всички се явяваме роднини на ганината природа и отсича, казвайки - аз пари да гледам купчина камъни не давам - и така типично по нашенски оценява огромното културно богаство, завещано от дедите му и може би точно такава община и такива граждани се заслужават взаимно, тъй като очевидно на никой друг не му прави впечатление на грозната 4 метрова зверилникова ограда - сякаш амфитеатъра е действащ зверилник , а не театър - кой обачи да си преведе завъртяната дума амфитеатър. Ето ви гражданско общество при 600 години робия. Такъв феномен просто няма.
Мтел,гадост,безобразие,късане на нерви
За едно премълчано безобразие
Държавата превърна рушенето на незаконни...
За едно премълчано безобразие
Държавата превърна рушенето на незаконни...
Мдаам..
Върна ме толкова години назад...когато просто отивахме и си сядахме...тук една компания...там друга...че флейти ли не бяха...че китари ли не бяха...песни...надпявания...сливане на компании...Пловдив "в краката ни"...без литри алкохол,без чупене, диващини и простотии...
Сега дори не отивам да го видя, когато съм си в Пловдив...Това не е моят амфитеатър...и ми е все едно чия е байганьовщината - общинска или...
цитирайВърна ме толкова години назад...когато просто отивахме и си сядахме...тук една компания...там друга...че флейти ли не бяха...че китари ли не бяха...песни...надпявания...сливане на компании...Пловдив "в краката ни"...без литри алкохол,без чупене, диващини и простотии...
Сега дори не отивам да го видя, когато съм си в Пловдив...Това не е моят амфитеатър...и ми е все едно чия е байганьовщината - общинска или...
бях възмутен от това. Благодаря ти, че повдигаш този въпрос! Ще се опитам в следващите дни да препратя твоя постинг до община Пловдив - дирекция "Култура".
цитирай
3.
анонимен -
Баиганйовщина
14.02.2009 11:17
14.02.2009 11:17
какво зна4и Баиганйовщина
цитирайТърсене