Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2023 13:41 - Птичи остров, синигери за къщичка
Автор: martiniki Категория: Други   
Прочетен: 700 Коментари: 3 Гласове:
15

Последна промяна: 24.10.2023 14:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Имам много любими български филми, които често си припомням. Един от тях е "Селянинът с колелото". Мислех си оня ден като носех кутията с полуготови пилци и инструменти, че и аз като героя на Геца, си правя малък цех на село. Югла беше във филма името на селото. Имам си оставен памук, лепило, тел, четка и си замъквам заготовките, за да мога да не седя с отпуснати ръце, когато посвърша тамошпните си дела. 
Та прекарах една сравнително работна неделя - в разходки, зазимяване на дворове, претакане на вино и майсторене на птичи острови и къщички...Още повече, че там държа и малко кори, китучета,части от клони, които не мога да замъкна в апартамента...

image

пилетата са облечени с боядисан памук, затова по-разпертушинени от обичайното

image

най-населения птичи остров, който съм правила досега

image

пилето с най-голяма фотосесия - не, че най-красиво, но го снимах на различни места

image



image


image



най-сетне направих синигери за къщичката, която ми подари един СМЧ през лятото, доста време, докато станат пиленца за нея - затова синигери за къщичка, а не обратно :)  сега остава и отделно място да и намеря, че то се вижда какво пренаселване е по полици и не само - цената на занаята!

image





И един неделен есенен пейзаж - за последно повикване да бъдем повече навън, докато Октомври не си е тръгнал...Иначе от месеца ще видим само едни есенни мухи! Мноого са нагли! И Шумни! 

image



Тагове:   дърво,   есен,   хартия,   село,   радост,   птици,   памук,   цех,   тел,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. baskeret - :)
24.10.2023 16:34
:)
цитирай
2. kossef - Миличките ти птичета...
28.11.2023 17:52
Миличките ти птичета -
са за момичета...
Като ведрата donchevav... На мен, като поостаряло моНче, ми се понрави, ама мнооого ,ного!, часовникът. Толкова е готин, че го искам. За продажба ли е, чак ме е срам така дебелашки да попитам?
цитирай
3. martiniki - аз все си мисля, че и момченца харесват птичета, но нека са за момичета ;)
01.12.2023 09:49
Сега виждам коментара - специално този часовник е подарък и не се продава, но ако наистина се интересувате, мога да питам един СМЧ дали може да направи такъв, той ми направи от стария грамофон часовник
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martiniki
Категория: Други
Прочетен: 5824449
Постинги: 1128
Коментари: 15483
Гласове: 55740
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930