Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2021 10:53 - Добро утро..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 9914 Коментари: 10 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 е малко късно утро..ама все пак е утро..
Два пъти в годината часовниците не са на едно мнение..: )) На лаптопа ми показва едно..а стенния часовник друго..а сега де, колко е часа? Има ли значение..неделя е..: )))
Днес не ми се мисли за нищо..пускам мислите си в почивен ден..а аз се отдавам на лежерно мързелуване..
Нека ви е топло, уютно и спокойно..и идва сезона на камините..живият огън!
нещо като това..


image
 а започнах да копнея и за сняг..

image



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tonsun - http://alfa.kachi-snimka.info/images-2021/arx1635671931e.jpg
31.10.2021 11:15
Леле!:))))))))
Явно днес върлува и друго "заразно заболяване" -лежерния мързел!
Кана с горещо кафе, готин филм и добро настроение... И повече слънчице...
Програмирах днешния ден още вчера.
Бъди здрава! (hi)
цитирай
2. anetta - Ето виждаш ли...
31.10.2021 11:24
а представяш ли си всички зарази да са такива..ехеее..какъв живот!.. : )))
Кафето е налично, но не съм по филмите, по книжките съм..там фантазията ми работи..: )))
И ти бъди здрав..и се наслади подобаващо на мързела...: )))
цитирай
3. tonsun - а представяш ли си всички зарази да ...
31.10.2021 11:52
[quote=anetta]а представяш ли си всички зарази да са такива..ехеее..какъв живот!.. : )))


...Дано, дано, дано....
Даноооооо! :))))))))
цитирай
4. anetta - : ))))
31.10.2021 12:15
tonsun написа:
[quote=anetta]а представяш ли си всички зарази да са такива..ехеее..какъв живот!.. : )))


...Дано, дано, дано....
Даноооооо! :))))))))

Ще ти издам една ТАЙНААА, ама никой друг не трябва да я знае!..дай ушенце..ОТ НАС ЗАВИСИ!.. от всички нас, хората по Земята..да си предаваме тази "зараза"..
ама няма да казваш на никого..чу ли!?..: )))

цитирай
5. tonsun - а представяш ли си всички зарази да ...
31.10.2021 12:33
anetta написа:
tonsun написа:
[quote=anetta]а представяш ли си всички зарази да са такива..ехеее..какъв живот!.. : )))


...Дано, дано, дано....
Даноооооо! :))))))))

Ще ти издам една ТАЙНААА, ама никой друг не трябва да я знае!..дай ушенце..ОТ НАС ЗАВИСИ!.. от всички нас, хората по Земята..да си предаваме тази "зараза"..
ама няма да казваш на никого..чу ли!?..: )))



Те ти уше! ;)
И турям катанец на устата (х)
Макар, че ако питаш мен .. тая "тайна" трябва да я разпространяваме с пълно гърло.
цитирай
6. anetta - : ))))
31.10.2021 13:43
tonsun написа:
anetta написа:
tonsun написа:
[quote=anetta]а представяш ли си всички зарази да са такива..ехеее..какъв живот!.. : )))


...Дано, дано, дано....
Даноооооо! :))))))))

Ще ти издам една ТАЙНААА, ама никой друг не трябва да я знае!..дай ушенце..ОТ НАС ЗАВИСИ!.. от всички нас, хората по Земята..да си предаваме тази "зараза"..
ама няма да казваш на никого..чу ли!?..: )))



Те ти уше! ;)
И турям катанец на устата (х)
Макар, че ако питаш мен .. тая "тайна" трябва да я разпространяваме с пълно гърло.

Имаш ли идея как ме радваш..Май ще се окаже, че сме от една порода..: )) Винаги съм се радвала, когато някой успее да ме накара да разбера, че съм бъркала за него..тогава всичкознаещото егото е в ъгъла и мълчи засрамено..: )))
Еее ще кажем и на Валеска и на Панацея и на другите, които са готови да приемат тази огромнаааа вселенска Тайна. ама пак на уше..: ))

пп сега..само да добавя, че този мой изблик, не е желание за близост или каквото и да е..просто споделена хубава емоция..ама ако наистина сме от една порода ти го знаеш това де.. застраховам се..да не ме кривнеш погрешно..ама едва ли..
цитирай
7. pvdaskalov - Още малко се искаше...
31.10.2021 14:19
Още малко се искаше и уютът в неделния ден щеше да е 24 каратов. Котките!
Котките къде са? Или по собствена инициатива са отишли да нацепят дърва, та Стопаката да им даде допълнително към второто, а и трето да има - десерт. Да не го крие зад криминалето, което чете, само за себе си.
Коя ли е инициаторката на това благородно дело? Щом е толкова умничка (и ако е младичка), наш Лео си я заплюва за март догодина. Не съм му сводник, но ако трябва снимка, ще изпрати.
цитирай
8. anetta - Как пък успя да ме целнеш..
31.10.2021 15:30
точно в това, което не чета - криминалета. Това е може би единственият жанр, към който нямам интерес. Щом и Агата Кристи не успя да ме направи фен на криминалетата..едва ли друг ще успее..
Да да..надай се Лео да те чака ти да му намериш булка. Той вече е обиколил, проучил, сканирал..и търпеливо чака. Та с теб едва ли ще станем котешки сватове..
Котките от два дни са на пълна тотална свобода..само ходя да ги храня и сипвам водичка..да ми се отъркат в краката..и котешко царство! Те са си самостоятелни животинки и когато Фрида е при мен..тя обсебва вниманието ми. Плаче като ме няма, от магазина я чувам..Ани къде си, не те виждам..и после дива радост като се появя..Взела се е да ме пази..и де що има движение по двора див лай..: ))) после дойде доволна и отърка муцунка. Сега съм и дала едно дърво..като дъскорезница е..целият ми килим е само дървени стърготини..ама нека се забавлява, после ще оправя..Абе сладурка.. ще ми липсва..
цитирай
9. tonsun - Споко де:)))) Аз съм добро бло...
31.10.2021 19:20
Споко де:))))
Аз съм добро блогово другарче за щуротии и бели! Иде ми отвътре;)))))
цитирай
10. anetta - Екстра!..: ))
31.10.2021 22:20
tonsun написа:
Споко де:))))
Аз съм добро блогово другарче за щуротии и бели! Иде ми отвътре;)))))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 315779
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 864
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930