Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2019 22:00 - Вие
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 1969 Коментари: 2 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Вие, господине! Колко време не съм ви срещала! Странно и за първи път сте сам, без съпругата си! А тя е така пленително красива! От интонацията на гласа, от нейната осанка лъха аристократизъм, класа! Какво удоволствие е за мен да ви срещна,  а тя с възторг да ме поздрави и каже: " - Какво очарователно момиче си! И грееш, грееш, излъчваш любов, радост, възторг! " И ще продължи да хвали басмената ми рокля на цветя, сякаш сме много близки, родни. Когато разговарям с нея, на душата ми едно топло, уютно, пролетно! После с часове тя все пред очите  и ми е хубаво, хубаво !      
А Вие, господине винаги я държите под ръка. Не говорите, само се усмихвате и сякаш казвате: " Каква жена имам, само каква! "       А аз извинете, просто ви завиждам. Повярвайте ми! Нима често днес може да видите мъж и жена неразделни, мили като деца! Които заедно да вървят и с възторг да се радват, откриват, споделят...        
Но, странно Вие днес сте така мрачен! Слушате ме, очите ви се пълнят със сълзи и все искате да ми кажете нещо.        Той я гледаше учудено тъжен. Внезапно я хвана за ръката и каза:        
- Да, мило дете! От месеци не съм излизал. Жена ми отиде в по-добър свят, сам съм сега. В къщи във всяка книга, във всяка вещ, която докосна все виждам нея! Сам съм и самотата е убийствена. Не зная дали ще оцелея след тази загуба!         
Казваш, че винаги си  ме виждала да я държа под ръка. А нима не бе забелязала, че тя е инвалид - с тежък инсулт? И без моята помощ не би могла да се движи. И въпреки това, тя не загуби добротата, красотата на духът си! Бе по-силна от мен, по-смела! А аз не зная дали ще имам сили да продължа...Без нея!    

ДЖУЛИЯ БЕЛ
художник - Радина Петрова
image



Тагове:   любов,   книга,   къси разкази,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. litatru - Добър вечер!
21.08.2019 00:16
Късите разкази Ви се отдават!
Хареса ми!
Поздравления!
Лека нощ!
Литатру
цитирай
2. yuliya2006 - Късите разкази Ви се отдават! ...
21.08.2019 06:22
litatru написа:
Късите разкази Ви се отдават!
Хареса ми!
Поздравления!
Лека нощ!
Литатру


Радвам се че бяхте в моя дом!
Джу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7364486
Постинги: 1506
Коментари: 12079
Гласове: 61495
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031