Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2019 09:32 - Гените на децата
Автор: anonimnik Категория: Поезия   
Прочетен: 718 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Как пък намесват съдбата,

когато са си оставили ръцете,

че с папиларните линии даже?

 

До псуване го докарвам,

абе, може ли така?

Моделират си рожбите

по свойто детеводство,

а виновен им Господ?

 

Мачкат зрънцата като за вино,

а после- боли ги главата!

Делят ги от лошия,

опъват им ластика,

той после ги плесне и щукне

сам там,

по физични закони.

 

Ма  пиел и биел,

а тя курварувала.

Синът пък се случил пройдоха.

Е, как пък се случват тия неща?

Гледам, ръце там оставени.

 

Не ми се мъдрува излишно,

но защо все виним друг,

щом не придиряме

коритото кат изливаме?




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Много точно!
20.03.2019 10:44
Дядо ми казваше "Котка да е, от сой да е". Нашите предци са били много прецизни, когато са избирали съпруги за синовете си, защото са владеели Словото Божие.

„Аз съм Господ, Бог твой. Бог ревнител, Който за греха на бащи наказвам до трета и четвърта рода децата, които Ме мразят, и Който показва милост до хилядно коляно към ония, които Ме обичат и пазят Моите заповеди“ – казва Бог Израилев на Моисей, когато му дава десетте заповеди (Изх. 20:5-6). Мисълта за това, че децата до трето и четвърто коляно носят тежестта на вината на родителския грях, се повтаря четири пъти в първите пет книги на Библията. - Тези "наказания" идват точно,чрез генетично унаследяване и при внимателно наблюдение на случилото се с наши познати се уверяваме,че това е точно така!
цитирай
2. anonimnik - Благодаря за коментара.
20.03.2019 11:50
sevt9 написа:
Дядо ми казваше "Котка да е, от сой да е". Нашите предци са били много прецизни, когато са избирали съпруги за синовете си, защото са владеели Словото Божие.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anonimnik
Категория: Поезия
Прочетен: 143697
Постинги: 167
Коментари: 102
Гласове: 272
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031