Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2016 15:48 - ЧЕТЕНЕ НА НОЩНОТО НЕБЕ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2128 Коментари: 9 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... там, дето вятър кестените клати 
и чорли некосените треви – 
като че ли му плащат три заплати 
през моите поляни да върви, 
да тъпче и да мачка – тежък валяк, 
в горчиви от безсъници утра, 
там моите слънца отвъд превалят 
и вече нямам време да ги спра, 
там сигурно един ден ще изчезна – 
издухан в Нищото глухарчен пух, 
съдба ми даде Господ! – беше звездна, 
бях аргонавт по тяло и по дух,
в какви Галактики, Вселени, ери 
летях, разкъсал своя звезден плен, 
веднъж и мама каза ми: – Валери, 
ти няма ли да кацнеш някой ден! – 
не се научих как се каца в кратер, 
чета небето с поглед на дете...

Там някой ден Космическият вятър 
безжалостно и нас ще ни смете.

    



Гласувай:
15



1. ili4e - Изящно е, Валерий!
07.08.2016 20:41
Китайска ваза.
цитирай
2. born - Имаше едни стихове на Радой Ралин за Валери Петров , които бяха много образни :
07.08.2016 22:43
като че ли вие /Валерийте/ сте определено достойни за тях , в които "Валери" се римува с изящни слова, които РР оприличава с "пухкави бели къдЕли". Адмирации, Маестро ! Тия дни ще заминаваме за "Хармони Хилз" до Рогачево за седмица-две и ако нямаш против , бихме могли и визуално да добием впечатления.
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - като че ли вие /Валерийте/ сте оп...
08.08.2016 06:18
born написа:
като че ли вие /Валерийте/ сте определено достойни за тях , в които "Валери" се римува с изящни слова, които РР оприличава с "пухкави бели къдЕли". Адмирации, Маестро ! Тия дни ще заминаваме за "Хармони Хилз" до Рогачево за седмица-две и ако нямаш против , бихме могли и визуално да добием впечатления.

С удоволствие, Борн, ще ти пратя на личните съобщения телефонния си №.
Благодаря!
До скоро!
Чу
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Китайска ваза. Както виждаш, като ...
08.08.2016 06:21
ili4e написа:
Китайска ваза.

Както виждаш, като се е изкендзала зад вазата, Rosiela Копукова си е обърсала лайняния задник с палеца - и го е запечатала върху китайското изящество! :-)))
Чу
цитирай
5. pvdaskalov - * ! *
08.08.2016 10:51
"...не се научих как се каца в кратер,
чета небето с поглед на дете..."
Е, това не във всяка глава може да се роди!
Поздрави!
П и е р
ПС - И да не заведеш Стефан на дълбокото...
А ако те интересува защо калоферки са толкова работливи и оперени, намини при мен. Обяснил съм в исторически план.
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - ". . . не се научих как се каца в ...
08.08.2016 11:38
pvdaskalov написа:
"...не се научих как се каца в кратер,
чета небето с поглед на дете..."
Е, това не във всяка глава може да се роди!
Поздрави!
П и е р
ПС - И да не заведеш Стефан на дълбокото...
А ако те интересува защо калоферки са толкова работливи и оперени, намини при мен. Обяснил съм в исторически план.

Непременно! Още днес, нека само изпратя деня, че съм още заникъде - и не съм седнал връз четмото.
Благодаря, Пиер!
Чу
цитирай
7. born - ". . . не се научих как се каца в ...
08.08.2016 14:47
pvdaskalov написа:
"...не се научих как се каца в кратер,
чета небето с поглед на дете..."
Е, това не във всяка глава може да се роди!
Поздрави!
П и е р
ПС - И да не заведеш Стефан на дълбокото...
А ако те интересува защо калоферки са толкова работливи и оперени, намини при мен. Обяснил съм в исторически план.

Благодаря за загрижеността , Пиер ! Няма страшно-имах кандидатмайсторска степен по плуване . 10 км. дистанция за 3 ч и 5 мин. И то след нощна смяна след работа. Смятай ако бях отпочинал какво би било. И особено ако бях треснал и 2-3 ракии !!! А Чу като варнанлия сигурно е "харби" - като в стиховете !
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - ". . . не се научих как се каца в ...
08.08.2016 20:12
born написа:
pvdaskalov написа:
"...не се научих как се каца в кратер,
чета небето с поглед на дете..."
Е, това не във всяка глава може да се роди!
Поздрави!
П и е р
ПС - И да не заведеш Стефан на дълбокото...
А ако те интересува защо калоферки са толкова работливи и оперени, намини при мен. Обяснил съм в исторически план.

Благодаря за загрижеността , Пиер ! Няма страшно-имах кандидатмайсторска степен по плуване . 10 км. дистанция за 3 ч и 5 мин. И то след нощна смяна след работа. Смятай ако бях отпочинал какво би било. И особено ако бях треснал и 2-3 ракии !!! А Чу като варнанлия сигурно е "харби" - като в стиховете !

Аре да не се изхвърляме на плуване, имам 6 маратона Галата-Варна, отсега ти казвам, че ще ми сърбаш пяната, Борн! :-)))))))))))))
Чакам те!
Чу
цитирай
9. born - В морето и баба знае да плува !
10.08.2016 18:20
Виж в язовир е друго ! Приемам хвърлената ръкавица. Имам /искам да кажа - имах/ и правоспособност за спасител, така че ако започнеш да потъваш, ще те спасяваме. Що се отнася до изкуствено дишане, съм свикнал да го правя на млади , изпънати жени. Даже и да не се давят. Поздрави и се подготвяй ! Стефан
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9372100
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930