Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2019 17:57 - Истинска история....
Автор: lubovakoniamash Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1260 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

При мен дойде на изповед болно момиче на 12 години от детския дом за умствено изостанали. Тя не можеше да свърже две думи, въртеше се, като вълче, нейният ненормален поглед, постоянните гримаси, целият й вид говореха за „непълноценност“.
И ето тя започна да се изповяда и причастява всяка неделя. След година в нея се появи потребността за откриване на помислите (който се моли и изповяда често, този знае, какво е това). Момичето започна да води такъв внимателен духовен живот, за който не подозират дори тези хора, които считат себе си за дълбоко вярващи и църковни.
Тя започна да се моли с Иисусова молитва („Господи Иисусе Христе, помилвай ме“), да прощава обидите, да търпи всичко. В продължение на няколко месеца се научи да чете и пише, изгубиха се всички признаци на дебилност, на лицето се появи печатът на духовността. Във всичко, което тя говореше и правеше, имаше чувство и разсъждение.
Когато аз я виждах, моето сърце се свиваше от греховността и неправдата на моя собствен живот. След това я преместиха в друг детски дом, и ние с нея известно време не се виждахме. Но веднъж тя дойде при мен и каза :“Отче, вие не се безпокойте за мене, аз през цялото време съм с Бога. Той не ме оставя дори в съня...“
Ако след всичко това се съберат всички умници на света и ми представят най-точни доказателства за това, че няма Бог, аз ще погледна на тях със съжаление...

Протойерей Алексей Грачьов (1959-1998)




Гласувай:
2



1. barin - Случват се такива неща понякога, ...
22.03.2019 06:00
Случват се такива неща понякога, Дора. Има Бог.
Поздрави!
цитирай
2. lubovakoniamash - благодаря ти Иване...
22.03.2019 09:08
barin написа:
Случват се такива неща понякога, Дора. Има Бог.
Поздрави!

Благодаря ти Иване, ме посети и коментира.
поздрави,
Дора
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubovakoniamash
Категория: Лични дневници
Прочетен: 658748
Постинги: 771
Коментари: 1086
Гласове: 1302
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930