Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2014 23:29 - Всичко е за продан.
Автор: spiteli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2180 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 29.01.2014 23:31


Продавате ли, господа политици? Продавате ценности, продавате морал, продавате души. Продавате неща, които не притежавате.  Продадохте дори децата на България - те вече се наричат емигранти. Продадохте всичко сакрално, нали все пак то има най-висока стойност. 
За продан е и онази псевдо българщина, издигнала ви на пиадестал. Раздадени на безценица, като топъл хляб, са и общественото мнение, съвестта на българина, гласът на мнозинството. Всичко е за продан, щом носи етикет "българско".   
Нашият народ вече е беден. Той няма какво повече да ви даде. А този, който няма нищо за губене, е най-опасен. Поне така съм чувала, така ми казват хората, които живеят със сто лева месечно. Така ми казват бабите и дядовците, които са останали на село. Една шепа хора, по-истинска от цяла камара уродливи души, управляващи страната. Така ми казват хората, чувстващи се като натрапници в собствената си родина. 
С това се примири някак си дори будната част от населението. Хора като мен, като този, който чете това. А сега е време да спрете да продавате. Да вдигнете мръсните си ръце от българската земя и да ни оставите да си починем след една година на протести, размирици и недоволство. Това няма да ви дадем да продадете, това няма да ви позволим да омърсите. 
Продавате ли още, господа политици? Продайте себе си за по-добър живот. По-добър живот за България и българите.



Гласувай:
2



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: spiteli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17137
Постинги: 4
Коментари: 5
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031