Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2011 09:45 - Простотията ходи по хората...
Автор: hamstera Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7808 Коментари: 38 Гласове:
15

Последна промяна: 06.06.2011 12:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Два дена и повече, не бях  влизал в блога.
Сега отварям и направо ми се догади!
Един обвинява, друг псува, трети се чуди под кой вол да намери теле...
Това място заприлича на септична яма...
С извинение - осират се читави постинги от разни анонимни нещастници и разни злобни блогърчета.
Питам се: ЗАЩО?
Имам няколко въпроса към тия хора:
Нямате ли по-важни занимания?
Нямате ли по-смислени теми, които да обсъждате?
Защо е нужно всички да ви четат глупостите, като има къде по-интересни и важни теми за дискусия? Като се пусне такава актуалан и важна тема, вие просто отивате там и си показвате насрания задник!!! Че почва и да вони!
Ако действително, това е българския манталитет - тая държава няма да оцелее!
Простотията се е разрастнала до такава степен, че вече оправия няма... Ако продължава така, България ще я има не повече от 10тина години...
Да си забивате ножове едни други, да се обиждате, да си търсите повод за интриги... КОМУ Е НУЖНО???
Кого мислите, че впечатлявате с това?
На всичкото отгоре, някои от откритите заяждания, са написани и неграмотно! Като пишете, поне си провераявайте драсканиците! Не претендирам, че съм супер грамотен, но все пак поглеждам, за някоя и друга фрапантна грешка....
Много е долно да претендираш, че си много велик, а всъщност само по писанията хората виждат, що за кухо същество си, което с цялата си наглост прави интриги и създава конфликти!
Айде пишете сега! Да видя, колко некадърни псувни ще прочета след това, което написах! Сцената е ВАША! Но държа да ми се отговори на въпросите, които зададох!



Гласувай:
15



1. анонимен - Определено
06.06.2011 09:51
си прав!
цитирай
2. lisichka - Смешен трол.
06.06.2011 09:52
Май вече взех да разбирам значението на този термин.
Не си влизал от два дена защото днес си дошъл на работа, а работата ти е да разподскачваш мирните миряни като мен. Само че не си инетресен. Факта че се занимаваш само с мръсната страна на блог общуването , показва що са тъмен субект си. Човек обича да ръчка лайната не е нищо повече от лайнар. Ако съм се заяла с мискинка и съм и осрала темата според теб, то си е имало защо и причините за мен са достатъчно основателни. А теб не съм те наемала за арбитър.
Хванете напревете нещо реално за държавата си защото от вашият кух патриотизъм на думи повръщам вече на всеки 2 юни!
Мини ми сложи запетаите, че нямам време и ми пусни датите щото ще ева на баща ти фамилията.
цитирай
3. hamstera - Май вече взех да разбирам значен...
06.06.2011 10:23
lisichka написа:
Май вече взех да разбирам значението на този термин.
Не си влизал от два дена защото днес си дошъл на работа, а работата ти е да разподскачваш мирните миряни като мен. Само че не си инетресен. Факта че се занимаваш само с мръсната страна на блог общуването , показва що са тъмен субект си. Човек обича да ръчка лайната не е нищо повече от лайнар. Ако съм се заяла с мискинка и съм и осрала темата според теб, то си е имало защо и причините за мен са достатъчно основателни. А теб не съм те наемала за арбитър.
Хванете напревете нещо реално за държавата си защото от вашият кух патриотизъм на думи повръщам вече на всеки 2 юни!
Мини ми сложи запетаите, че нямам време и ми пусни датите щото ще ева на баща ти фамилията.
А ти си най-голямото АКО, което съм виждал! Вместо да пишеш по темата, ти нападш хората! По-мръсно и долно от това, зраве му кажи!
цитирай
4. mikino - Знаеш ли колко много съм писала за ...
06.06.2011 10:42
Знаеш ли колко много съм писала за това, докато накрая не ми омръзна... За глупаците, колкото и да пишеш е безмислено! Няма да те разберат!
цитирай
5. hamstera - Знаеш ли колко много съм писала за ...
06.06.2011 10:45
mikino написа:
Знаеш ли колко много съм писала за това, докато накрая не ми омръзна... За глупаците, колкото и да пишеш е безмислено! Няма да те разберат!

А не! Не съм съгласен! Не ме кефи, като вляза в блога, да чета техните излияния на простотия! Това не говори добре даже за сайта!
цитирай
6. mikino - Знаеш ли колко много съм писала за ...
06.06.2011 10:47
hamstera написа:
mikino написа:
Знаеш ли колко много съм писала за това, докато накрая не ми омръзна... За глупаците, колкото и да пишеш е безмислено! Няма да те разберат!

А не! Не съм съгласен! Не ме кефи, като вляза в блога, да чета техните излияния на простотия! Това не говори добре даже за сайта!

В такъв случай, знаеш ли какво ще ти кажат - намери си друго място... Няма да излезеш на глава с прости хора.
цитирай
7. hamstera - ?
06.06.2011 10:54
Смяташ ли, че това е изхода? Да замълчиш и да се измъкнеш... Някак не ми звъчи като написано от теб...
цитирай
8. mikino - Смяташ ли, че това е изхода? Да за...
06.06.2011 10:56
hamstera написа:
Смяташ ли, че това е изхода? Да замълчиш и да се измъкнеш... Някак не ми звъчи като написано от теб...

Има неща, за които човек се бори, но когато види, че отсрещната страна не чува, не вижда, не говори и изобщо няма връзка с нея... Защо да се хабя ми кажи?
цитирай
9. blackpredator - Хамстере,
06.06.2011 12:01
Че напиши какви са ти критериите за „читави постинги”, за „глупости” и „простотии”, за да се съобразяват всички с тях.
За интелигентното и читаво „насран задник”, и разликата с „меден задник” примерно.

Ти май не си наясно, че блога е чуждо бизнесначинание, със своя политика.
Като не ти харесва да си гост, не влизай в блогове, които не ти приличат.
И друг път съм цитирал, че „ако искаш да видиш пеперуди, трябва да изтърпиш гъсениците”
Слагаш си като Ангелина Пискова и други умни хоминиди модерация, и пускаш само ибрикдитирамби.

Блогът е преживял много хампъни, ще преживее и твоя.
цитирай
10. hamstera - Че напиши какви са ти критериите за ...
06.06.2011 12:27
blackpredator написа:
Че напиши какви са ти критериите за „читави постинги”, за „глупости” и „простотии”, за да се съобразяват всички с тях.
За интелигентното и читаво „насран задник”, и разликата с „меден задник” примерно.

Ти май не си наясно, че блога е чуждо бизнесначинание, със своя политика.
Като не ти харесва да си гост, не влизай в блогове, които не ти приличат.
И друг път съм цитирал, че „ако искаш да видиш пеперуди, трябва да изтърпиш гъсениците”
Слагаш си като Ангелина Пискова и други умни хоминиди модерация, и пускаш само ибрикдитирамби.

Блогът е преживял много хампъни, ще преживее и твоя.

Вече съм писал за това! Просто исках да разбера, до къде ще им стигне нахалството и простотията - явно е твърде далеч вече и оправия няма! Тук има и много интересни блогове, ако ще си ги подбирам, бая трябва да се разтърся. Не съм убеден, че да игноришаш останалите е редно. По-скоро се надявам простаците да намалеят, ама явно и тук бъркам...
цитирай
11. panazea - А пък аз хамстерче , два дена гледах небето
06.06.2011 12:49
и бях щастлива с нищо неправенето. Катеричките се гонеха по рекордомана , славеите се надпяваха , петлето и то се дереше. Перестите облачета приличаха на лица на хора , които се целуваха. В гората си имаме три сови и вечерно време малкото пищи . Такава красота . И съм пропуснала клюките .
Аз на неподходящи места не ходя , да ти кажа . Подбирам си . Насъбрала съм слънце и щастие и не искам така да си го разпилявам !
цитирай
12. sparotok - простотия
06.06.2011 13:28
Простотията никога не е била отличителна черта на истинския българин. Ф.Каниц, Г.Вайганд, Дж. Рийд и др. отбелязват многократно цивилизоваността, човечността и почтеността на българите.

Да, сред нас има също индивиди, за които се чудя дали изобщо спадат към вида Homo Sapiens. Определено не заслужават определението Sapiens...Такива обаче има в абсолютно всяка държава, народът го е казал отдавна - Няма стадо без мърша.

Най-добрият начин да се бориш с духовната пустота водеща до простотия е като я игнорираш. Влезеш ли в спор с простака ще бъдеш опръскан с кал. За себе си реших - никакво толериране на психопати и глупави хора. Като не подхраваш злото, то ще си изсъхне като плевел в суха земя...
цитирай
13. hamstera - Най-тъпото е, че влизат на места ...
06.06.2011 14:08
Най-тъпото е, че влизат на места където се говорят важни неща! Псува се, обижда се! Не се говори по зададената тематика! Обиждат се хора, които имат позиция, които не са тук в блога заради любовни драми, лични неуспехи или обсъждане на лайстайл, а за ВАЖНИ НЕЩА, КОИТО ЗАСЯГАТ ВСИЧКИ! Или същите нещастници нямат отношение към проблемите, които засягат и тях, или са прекалено кухи, за да хванат смисъла на написаното.
цитирай
14. panazea - От две години съм тук !
06.06.2011 14:28
Става от лошо по-лошо.
Много от приятелите вече не пишат . Сигурно имат право да напуснат .
цитирай
15. mikino - Става от лошо по-лошо. Много от п...
06.06.2011 14:54
panazea написа:
Става от лошо по-лошо.
Много от приятелите вече не пишат . Сигурно имат право да напуснат .

Ами аз лично, напълно ги разбирам! То вярно, че прстотията по хората ходи... Не може човек да пише за съществени неща, касаещи всички ни, а наки хора да си изливат нервите или да се заяждат безпредметно... В един момент писва и човек се отказва.
цитирай
16. анонимен - Интернет се превърна в сборен пункт
06.06.2011 15:19
на психопати и отрепки от най- разнороден калибър!
цитирай
17. borjanmljakov - Наистина, ебати простотиите се пишат напоследък из блога.
06.06.2011 15:29
Няма ли модератори!?!
цитирай
18. hamstera - на психопати и отрепки от най- ра...
06.06.2011 15:45
анонимен написа:
на психопати и отрепки от най- разнороден калибър!

:))))) Глобализация приятел!
цитирай
19. hamstera - Няма ли модератори!?! Ми ти какво ...
06.06.2011 15:45
borjanmljakov написа:
Няма ли модератори!?!

Ми ти какво мислиш - то има, ама явно и те си падат по интрижки и вулгаризъм.
цитирай
20. muerte - Прав си. Уви!
06.06.2011 15:48
Чета от доста време написаното в тук (поне от 2 г.). Първия си пост обаче написах преди няколко дни точно поради тези безмислени ЛИЧНИ нападки. Толкова ли оскотяхме и оглупяхме? Защо всички забравяме нещо елементарно - в една дискусия се критикува МНЕНИЕТО, а не ЧОВЕКА! Освен ако не се цели предумишлена провокация.
цитирай
21. mikino - Чета от доста време написаното в тук ...
06.06.2011 16:04
muerte написа:
Чета от доста време написаното в тук (поне от 2 г.). Първия си пост обаче написах преди няколко дни точно поради тези безмислени ЛИЧНИ нападки. Толкова ли оскотяхме и оглупяхме? Защо всички забравяме нещо елементарно - в една дискусия се критикува МНЕНИЕТО, а не ЧОВЕКА! Освен ако не се цели предумишлена провокация.

Справка - последните ми два постинга. Нахвърлиха ми се разни образи без да четат и освен да четат, да осмислят написаното. За съжаление си прав/а, че българския народ опростя много. Това е градено с години. Някой нарочно оряза образованието, нарочно проми мозъци, за да може лесно да контролира. Прост, неук и разединен народ се контролира много по-лесно!

цитирай
22. muerte - Справка - последните ми два пост...
06.06.2011 16:23
mikino написа:
Справка - последните ми два постинга. Нахвърлиха ми се разни образи без да четат и освен да четат, да осмислят написаното. За съжаление си прав/а, че българския народ опростя много.


Ако знаеш какви дивотии имаше под поста на тутанкамон за злобата в блога. Това и ме накара да напиша моя първи пост. За съжаление май малко хора са го прочели. Мисля, че са загубили!
цитирай
23. blackpredator - хаххахееееххх,
06.06.2011 16:30
Хамстер, симпатичен си, но прегледай менюто и какво ядат на съседните маси, преди да си поръчаш.
Факт е, че Дарси за нула време те изтроли при Рустам, защото не си наясно с менюто в блога. Същото е и с картофа мляков.

Виж и Микикито:"Справка - последните ми два постинга."
Много хора тук, алаМикино, се мислят за брамини. В интерес на истината и х100 от нея.
За бродягите като нас, остава само ръкопляскане, на ръкоплещенето с клавиатурата.
Навалица от хора тук, се изживяват за озонов слой на блога.

Повярвай, по си е гот, да му броиш дупките...
цитирай
24. hamstera - Поздравления за блога. От малкото ...
06.06.2011 16:31
dandeliondust написа:
Поздравления за блога. От малкото истински е :)
Българите са си черни души. не им се връзвай, а свети по-силно :)

О, благодаря за комплиментите! Пиша това, което ми е на душата.
Дали мога да светя, не знам, но се старая някак да говоря повече за тези неща, защото стават много фрапантни и грозни. Представи си какво впечатление оставя блог.бг, в очите на един новодошъл - отврат! Аз съм новичък тук още, но първия ми досег беше доста гаден - влизам и чета псувни... Замълчах си тогава, мислейки, че просто на такова съм попаднал случайно, но когато стана спорт за някои, вече се изнервих. Защото се провалят смислени теми, по които може много да се пише и да се спори, но нормално. Бих искал дискусиите да протичат в рамките на добрия тон и за това пуснах постинга.
цитирай
25. hamstera - Хамстер, симпатичен си, но прег...
06.06.2011 16:45
blackpredator написа:
Хамстер, симпатичен си, но прегледай менюто и какво ядат на съседните маси, преди да си поръчаш.
Факт е, че Дарси за нула време те изтроли при Рустам, защото не си наясно с менюто в блога. Същото е и с картофа мляков.

Виж и Микикито:"Справка - последните ми два постинга."
Много хора тук, алаМикино, се мислят за брамини. В интерес на истината и х100 от нея.
За бродягите като нас, остава само ръкопляскане, на ръкоплещенето с клавиатурата.
Навалица от хора тук, се изживяват за озонов слой на блога.

Повярвай, по си е гот, да му броиш дупките...
Не ме е еня какво ядат другите колега, а какво ям аз и хората, които пишат смислено! За нея, пред мен, не смей и да говориш! Защото, ако ти постигнеш това, което тя направи - да осъди един монополист и с лицето си да го оплюе пред медиите, ела ми звънни! Отделно, че грам не я познаваш!
Ей деее, българина умре да плюе, някой който даже не е и виждал!!! Това е човек, при който ако идеш с проблем, тя ще загърби собствените си дела за да ти помогне и ще изоре земята само и само да ти свърши работа! Тъй че, внимавай срещу кого говориш и какво! Нямам никакви лични отношения с нея, но ти казвам, че един единствен път съм питал нещо и се оказа, че не само ми отговориха, а ми и ми помогнаха! Ако ти направиш нещо по този начин и помогнеш на някого, който едно, че ти е непознат, друго, че пита нещо за което по принцип решението е почни невъзможно и трето приеме проблема ти като свой, тогава имаш пълното право да говориш по този начин!!!
цитирай
26. hamstera - Лисичище - това е последният ти коментар тук!
06.06.2011 16:48
Не смей да пишеш повече, вредиш си с всяка дума! Ако имаш нерви за изливане вземи си мъж, да те оправи, ако те сърби нещичко - почеши си го, без да разпространяваш вонята си!
цитирай
27. mikino - Не смей да пишеш повече, вредиш си с ...
06.06.2011 16:59
анонимен написа:
hamstera написа:
Не смей да пишеш повече, вредиш си с всяка дума! Ако имаш нерви за изливане вземи си мъж, да те оправи, ако те сърби нещичко - почеши си го, без да разпространяваш вонята си!


Нещо имаш да ми казваш май А? Хайде влез си в акаунта и ми пиши ЛС, ако нещо съм те засегнала, щото така словестните ти диарии губят всякакъв смисъл!
цитирай
28. kaktuscho - тръпка си и ;)
06.06.2011 17:01
тръпка си и ;)
цитирай
29. mikino - Хамсерченце, ще ни оженят накрая хяххахахаха!
06.06.2011 17:06
Така, както си писал в коментара си /27/, ще кажат, че кой знае какво сме правили хахахахахахаха!
Бе, вземи ги остави да се гърчат. Нито имам мания за величие, нито ме интересува нечие мнение! Аз си имам собствено!
цитирай
30. kaktuscho - тц, . . . лисичката имах в предвид :)
06.06.2011 17:07
тц, ... лисичката имах в предвид :)
цитирай
31. mikino - Не смей да пишеш повече, вредиш си с ...
06.06.2011 17:07
анонимен написа:
mikino написа:
анонимен написа:
hamstera написа:
Не смей да пишеш повече, вредиш си с всяка дума! Ако имаш нерви за изливане вземи си мъж, да те оправи, ако те сърби нещичко - почеши си го, без да разпространяваш вонята си!


Нещо имаш да ми казваш май А? Хайде влез си в акаунта и ми пиши ЛС, ако нещо съм те засегнала, щото така словестните ти диарии губят всякакъв смисъл!

Абсолютно съм наясно че ако изтряскам онова което ми беще на върха на пръстите преди малко и ще платиш за да ме смачкаш както обичаш да се изразяваш. Тогава ще настъпи пък друг оргазмен момент за мен ама сега няма да ти го споделя още ....Ще видя до къде ще стигне тежеста на болестното ти състояние да мачкаш невинни хора които не ти духат.

ХАХАХАХАХАХХАХАААААААААААААА!
цитирай
32. hamstera - :))))
06.06.2011 17:15
Като гледам как се развиват нещата тук, ем ми е и на мене смешно, ем и е жалко... Недооправени жени има с лисича кожа... Аз лисици не оправям, ку беше мишка, щях да се замисля...
Така да те питам, според тебе дали на Мик, ще й се занимава с твоя болен мозък? Аз мисля, че едва ли... Ще ти гледа сеира, какво виждам вече го прави. Кого мачка не знам, тфа също е поредната ти параноя... Дали има кой да върши другата работа - ИМА! Само внимавай да не те набара какви ги блещиш, че тогава Вселената ще ти се стори тясна!
цитирай
33. muerte - Голям кеф!
06.06.2011 17:45
Пиша в блога си от 3 дни и вече ме вкараха в "некви филми" с колежка. То при вас било по-готино и от венецуелски сериал, дето ги гледа тъщата! Все си мисля обаче, че пишещите трябва да са над нивото на махленското: "Ма ти знайш ли, чи уная уруспия Гинчето оди при тоа младия зъболекар без да я болят зъбите, а?" Иначе лъха на зверски комплекси или пуберска завист.
цитирай
34. hamstera - Пиша в блога си от 3 дни и вече ме вк...
07.06.2011 08:47
muerte написа:
Пиша в блога си от 3 дни и вече ме вкараха в "некви филми" с колежка. То при вас било по-готино и от венецуелски сериал, дето ги гледа тъщата! Все си мисля обаче, че пишещите трябва да са над нивото на махленското: "Ма ти знайш ли, чи уная уруспия Гинчето оди при тоа младия зъболекар без да я болят зъбите, а?" Иначе лъха на зверски комплекси или пуберска завист.

Яка завист! Това им е проблемът! Зверилник става, като се появи някоя готина мадама с позиции и започне да говори истината - полудяват! А камо ли да отговори на глупостите им и ги избъзика интелигентно.... ХАХАХА! Местенце не могат да си намерят! Има и друго, че повечето са с такъв манталитет - селски, от мегдана на село - седят и объсждат и като се появи нещо качествено почват да го нападат. Един ден обаче, ще си намерят майстора! Такива злоби не ги чака нищо хубаво!
цитирай
35. анонимен - интернет магазин польской одежды
24.10.2012 08:23
Привет Всем!Оформить заказ выгодный для Вас! Тогда читайте новость - <a href=http://www.bobruysk.ru/user/alkallorn/>футболка женская </a> купить нарядное платье для полных <a href=http://globallanguage.tk/user/thasebearse/>платья оксаны марченко </a> джинсы g star купить <a href=http://streetracing.ru/auto/user/DibEcobby/>купить обувь онлайн </a> купить футболку ливерпуля ... Всем пока рад был сообщить...
-====-
<a href=http://kamagra-express-shipping.blog.hr/>10% off best Kamagra reviewed site UK UK </a> - 10% off Kamagra UK forzest :.10% off Kamagra suppliers UK .:<a href=http://info-kamagra.com/>10% off Kamagra pills effects </a> - 10% off canadian Kamagra
цитирай
36. анонимен - платья польша
29.10.2012 15:55
Привет Всем!Оформить заказ выгодный для Вас! Тогда читайте новость - <a href=http://www.kraspersonal.ru/index.php?subaction=userinfo&user=Squeerutt>купить медицинскую одежду </a> интернет магазин аксессуаров украина <a href=http://www.lamoda.kiev.ua/#брючный-костюм-купить»>брючный костюм купить</a> вечерняя бижутерия <a href=http://almd.ru/user/creeverfuex/>белое платье трубецкой </a> одежда для мальчиков ... Всем пока рад был сообщить...
.:::.
Discount for Christmas 5-12% <a href=http://super-kamagra.blog.hr/#Kamagra-verkoopadressen»>Kamagra verkoopadressen</a> - Buying Cheap Kamagra : prescription Kamagra Canada : Discount for Christmas re 7% <a href=http://kamagra-100mg-online.blog.hr/#does-Kamagra-work-for-women»>does Kamagra work for women</a> - Cheap Kamagra solo
цитирай
37. анонимен - одежда милитари в украине
03.11.2012 01:03
Привет!У меня есть новость магазину он-лайн Тогда читайте новость - <a href=http://nti.uson.mx/foro/member.php?action=profile&uid=99958>вязаный свитер женский </a> трусики женские <a href=http://www.lamoda.kiev.ua/>купить длинное пальто </a> платье колготки <a href=http://serialguru.tv/user/Flalpaftflalf/>каталог одежды neckermann </a> вязание свитера женские ... Удачи Всем!
.:::.
Discount for Christmas <a href=http://kamagra-online.blog.hr/>next day delivery online Kamagra </a> - us Kamagra supplier : Generic Kamagra India fast delivery : Discount for re 5 7 % <a href=http://100mg-kamagra.blog.hr/>Kamagra 100mg sildenafil citrate Generic levitra </a> - kamagra from india
цитирай
38. анонимен - ирландское кружево платье
03.11.2012 16:30
Доброго времени суток!Оформить заказ выгодный для Вас! Тогда читайте новость - <a href=http://www.womenround.ru/user/Offilkcak/>sela одежда каталог </a> интернет магазин пальто <a href=http://www.lamoda.kiev.ua/>промод одежда каталог </a> бижутерия симферополь <a href=http://infozone.freeh.ru/user/Platatief/>купить костюм медведя </a> рубашка поло ... Всем пока рад был сообщить...
.:::.
Discount for Christmas <a href=http://kamagra-online-drug-stores.blog.hr/>liquid herbal Kamagra </a> - Cheap online Kamagra pharmacy Buy : Cheap UK Buy Kamagra Online : Discount for re 5 7 % <a href=http://now-online-kamagra.blog.hr/>Cheap Kamagra online UK delivered </a> - comprar kamagra espana
цитирай
39. анонимен - купить пиджак дешево
04.11.2012 16:04
Доброго времени суток!Хотите купить одежду не выходя из дому? Тогда читайте новость - <a href=http://mmm2011nk.com/user/Sweattytien/>купить herlitz рюкзак </a> шарф мужской <a href=http://www.lamoda.kiev.ua/#распродажа-лего»>распродажа лего</a> сайт платьев <a href=http://mscfdn.org/user/appearTit/>серьги бижутерия интернет магазин </a> пижама ... Успехов Вам!
.:::.
Discount for Christmas <a href=http://now-online-kamagra.blog.hr/>Kamagra Oral Jelly promo </a> - women Kamagra : kamagra opis dzialania : Discount for re 5 7 % <a href=http://info-kamagra.com/>Oral Jelly canada Kamagra tablets </a> - day kamagra next uk
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hamstera
Категория: Забавление
Прочетен: 260562
Постинги: 59
Коментари: 793
Гласове: 930
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031