Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2009 17:52 - Стихове
Автор: apollon Категория: Изкуство   
Прочетен: 1388 Коментари: 2 Гласове:
5



  Времето спира Когато намериш човека,
с който сърцето замира,
когато намериш мира,
който теб пак избира,
тогава намерил си диря
и времето наистина спира.
Рисувай ме Не можеш да ме видиш,
но си ме представяш,
нима по образа
мой нереален
ти ще бягаш,
щом ти с ръце реални
не ме прегърнеш
и със поглед чист
не ме зърнеш.

Не се осмеляваш,
пред мен да рисуваш,
това, което в мене виждаш.
А как тогава
с мен ще се радваш,
как с мене ще умуваш,
ще хитруваш,
ще пътуваш,
в реалния копнеж.

Привет Привет на дамата с усмихнато лице,
такава свежест носи се в простора,
привет на дамата нежна с добро сърце,
то лудо тупти със лъчите на взора.

Привет на дамата с красивата походка,
тя привлича всеки поглед на ценител,
привет на дамата с горда осанка,
всяко желание в краката й е молител.

Ти се усмихваш Ти се усмихваш
и така танцуваш.
Без теб аз не зная
какво е ласка,
трепет и копнеж.
Ти танцуваш
и така се усмихваш.
Никой не може
да ме стопли,
така както ти
ме обичаш.
Ти се усмихваш
и виждам
как душата ти танцува.
Щом очи затворя
виждам твоята усмивка.
Щом очи отворя,
във утрото се аз усмихвам.

Тогава и сега Тук аз те видях
и опознах,
тук аз те забрах
и обикнах,
по път красив
и романтичен,
във свят суров
и деспотичен.
Тъй благодарен,
че с теб бях,
както иначе самотен,
аз не знаех,
как бих могъл без теб,
тогава и сега.



Тагове:   стихове,


Гласувай:
5



1. анонимен - -
25.12.2009 18:10
togava i sega -vremeto spria.Zapechatana usmivka, jest i miluvka-v saznanieto kato fotografska lenta se zapazvat krasivite momenti.Ako ne se vizualizirat v stix i zvuk,kak shtiaxme da znaem,che sme bili i sme shtastlivi s tova bogatstvo? Mnogo nejni stixove, blagodaria!
цитирай
2. анонимен - Весела Коледа!
25.12.2009 21:00
Нека огнище да топли ръцете ти,
Вино да топли сърцето ти,
Обич да топли душата ти
И бог да те закриля в делата ти.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: apollon
Категория: Изкуство
Прочетен: 14512021
Постинги: 5337
Коментари: 10427
Гласове: 19330
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930