Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2009 22:52 - Живеейки, за да правя живота на хората по-лесен
Автор: apollon Категория: Изкуство   
Прочетен: 835 Коментари: 0 Гласове:
3



Уважаеми администратори на блог.бг, опитвам се да бъда мил с вас, макар че не съм от най-приятните ви потребители, защото съм прекалено прям, но вие не ме разбирате. Хиляди пъти ви казах, че правописните грешки не са дело на потребителско незнание, а на грешно натиснати клавиши от клавиатурата, на палави ръце, на човешка разсеяност, на каквото дори вие си поискате. Но ако тръгнем да преследваме някой, заради грамотността, с цел да го осъждаме на вечна каторга, това би било немислимо жестоко изпитание за двете страни. Хиляди пъти си правих труда да интегрирате елементарната опция за автоматичен коректор на грешно изписаните думи, който се нарича АBC и е наличен в сайта на вашите колеги от майл.бг, но вие отново не ме чухте. В такъв случай, ние, вашите потребители ще продължаваме да четем всичко написано на вашите страница с малко насмешка и ирония, там където даже неволно за допуснати смешни грешки от бързане. Все пак ще се успокояваме, че това, което пишем не са високохудожествени текстове и ще се наслаждаваме на своя неподправен лаизъм. Това е от мен . Изповядах се пред вас скъпи администраторчета - олекна ми както се казва. :). Сега единствено ме учудва какви ли могат да бъдат канските усилия, предизвикани от поставянето на тази опция в панела от функционалности.



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apollon
Категория: Изкуство
Прочетен: 14505502
Постинги: 5337
Коментари: 10427
Гласове: 19330
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930