Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2009 17:49 - Тя
Автор: apollon Категория: Изкуство   
Прочетен: 952 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 05.11.2009 17:51


Тя Веселин Веселинов - гостуващ поет днес в моя блог

Тя е всичко, което желая,
носи мирис на свежи цветя,
в нея вярвам и нея мечтая,
как да имам, кажете, съня.

Тя е вечното лято и рая,
мой приятел и моя съдба,
нямам нужда от друго до края,
щом си имам във къщи дъга.

Тя запали и мене с искрата,
нека огънят див ме гори,
аз отдавна продадох душата,
две сърца във едно да тупти.

Тя е малка сълза във окото,
топъл полъх след тежкия ден,
само в нея намерих доброто,
тя е точно човекът за мен!

В две очи Светли чувства деня осветяват,
спали дълго след много кавги,
в две очи, като миг се разтварят
лоши мисли сред детски мечти.

В тях надеждата още я има,
сътворена от вяра и страст,
възвисена и толкова дива,
как се радвам,че там съм и аз.

Те намират тъй лесно лъжата,
раболепие в някой щом видят,
и не слушат гласа на тълпата,
а на тези, които разбират.

В две очи, които се смеят,
ще потърся за себе си истина,
че от тях по-пречистен живея
и съдбата ми правят по-смислена.

Ти Целувки нежни ти недей раздава,
не крий лицето си със своята коса.
Срамът - той може само да те загрозява,
как бих желал да виждам под грима.

Прости, сърцето е виновно,
че търси истинското на света,
но как да знае - тъй е трудно
да разпознаеш капка от сълза.

Не е виновен Бог, не е виновен никой,
че вечно искам повече, отколкото бих дал.
Да бъда фар за теб в морето
как бих желал, как бих желал.

Такъв съм и такъв ще си остана,
дали ще ме приемеш знаеш само ти,
ако решиш и искаш да се слеем двама,
подай ръка и с мен завинаги ще си!





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apollon
Категория: Изкуство
Прочетен: 14466560
Постинги: 5335
Коментари: 10421
Гласове: 19320
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031