Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2009 00:57 - Инкубус и сукубус
Автор: apollon Категория: Изкуство   
Прочетен: 8286 Коментари: 8 Гласове:
2

Последна промяна: 09.08.2009 00:58


Инкубус и Сукубус- средновековни персонажи
image

Инкубусът е мъж-демон, който се съвкуплява със спящи жени. Женското съответствие на инкубусът е сукубусът. Дяволският любовник може да се различи от реалния мъж по няколко признака. Ако в постелята на жената проникне инкубус всички останали обитатели на къщата потъват в непробуден "мъртъв" сън. Освен това инкубусът е отвратителен любовник. Той измъчва жертвите си и им причинява болка, а от него вее мъртвешки леден хлад, който се усеща както външно, така и вътрешно - с душата, категорични са жертвите на демона-любовник. Многократно сношение с инкубус или сукубус може да доведе до влошаване на здравето и дори смърт.
Според познавачите на феномена инкубус, прочутият вълшебник от келтсктата митология Мерлин също бил заченат по време на сън. Именно поради тази причина майка му категорично отказала не само да кърми бебето, но и изобщо да го възпитава и гледа. Най-странното е, че тези жени след подобно преживяване, забременявали, без дори да имали преди това контакт с мъж. В науката това явление е известно като партеногенезис и е възможно, както при влечуги и птици, така и много рядко при бозайници.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Поспаланка
09.08.2009 01:11
Феб, мили Боже!
Откога ти пожелах "лека нощ", а ти какви страхотии пишеш и още не спиш!
Я стига си ги листил тия книги.
Заспивай бързо - Сънчо ти намига:)))
цитирай
2. apollon - хехе - феб е под пара
09.08.2009 01:14
хехе - феб е под пара и въобще няма какво да разлиства за жалост
цитирай
3. анонимен - Поспаланка
09.08.2009 01:41
Я ме светни, какво значи "под пара"?!
Да не ти е горещо, защото не ти работи системата за охлаждане, или вариш компоти на евтина нощна тарифа?! Такава продукция сътвори, че не смогвам да чета и препускам по диагонала. Съвсем кръстосах поглед:)
цитирай
4. apollon - изключително рядко попадам в съ...
09.08.2009 01:44
изключително рядко попадам в състоянието на свръхработохолизъм- но може би сокът от кализия ми помага, а ти след като препускаш по диагоналите, надали ще можеш да си обясниш личното ми състояние, защото чрез диагонала, пропускаш есенцията и ме питаш в празновъпросие, за да ме отклониш от творческата ми енергия - за днес ти си втория - първия го нахраних с каквото му бе нужно :)
цитирай
5. анонимен - Поспаланка
09.08.2009 02:02
Е, щом е така - нека Музите да са с теб! Тържествено обещавам да не ти се пречкам. Пий си амброзията и твори! Пък аз вече си изпих млякото и ще си лягам:)))
цитирай
6. apollon - Щом пиеш мляко и щом те вълнува ин...
09.08.2009 02:05
Щом пиеш мляко и щом те вълнува инкубус то ти неизбежно си Мони Бонева - внимавай, защото аз може да съм инкубуса - лягай веднага
цитирай
7. moniboneva - Не съм аз!
03.08.2010 19:23
Драги ми Уотсън не съм аз! Това е някой друг скъпи ми приятелю.Мляко пия но инкубус дори не знаех до сега какво е. Знаеш ,че аз не се крия.Глътнала съм серум на истината и не мога да излъжа дори враг ,какво остава скъп приятел като теб. Знаеш,че аз си падам по темпераментни жребци но в тази жега по скоро искам, бяла мечка да гушна за да се разхладя:))) някъде далеч в смразяващият север......
цитирай
8. apollon - в такъв случай ти със сигурност си ...
03.08.2010 21:16
в такъв случай ти със сигурност си сукубус - името много прилича на кусало и сучене - страшно гнусарски демонични стории - как ти са интересни
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: apollon
Категория: Изкуство
Прочетен: 14465874
Постинги: 5335
Коментари: 10421
Гласове: 19320
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031