Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2009 23:47 - Хора - пазете се от хора: вижте клипа
Автор: apollon Категория: Изкуство   
Прочетен: 2978 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 05.07.2009 01:59


Гледайки този ужасен клип се сещам за най-добрата поговорка, доказала се с вековете и годините: Homo hominis lupus est.
Една основна заблуда върлува в човешкото съзнание за хората, които не е валидна поговорката, че като ги храни някой, те непременно ще станат хапещи кучета. При тези хора колкото и да са ужасни техните близки, те вярват, че са им задължени, а това не  може да бъде първа презумция.






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ima edna druga pogoworka - Krywta ...
05.07.2009 00:16
Ima edna druga pogoworka - Krywta woda ne stawa!
цитирай
2. apollon - Кръвта не може да извини и да изкупи ...
05.07.2009 00:18
Кръвта не може да извини и да изкупи цената на мъченията от роднини
цитирай
3. soleilelle - . . . ние-хората сме по-жестоки от ...
05.07.2009 00:47
...ние-хората сме по-жестоки от животните...
странно е че виждам клипа за 1 път,не знам някоя тв да го е пускала
благодаря
хубава вечер
цитирай
4. apollon - напълно верни наблюдения
05.07.2009 01:09
напълно верни наблюдения
цитирай
5. анонимен - Човешкото достойнство
05.07.2009 01:52
не се "купува" с пари. Що се отнася до кръвната връзка - да, именно защото я има би следвало уважението да е взаимно. Ако насилник очаква уважение на основание кръвна връзка, да му припомним, че той също дължи такова!!!
цитирай
6. apollon - щом обаче е тръгнал сигурно да на...
05.07.2009 01:56
щом обаче е тръгнал сигурно да насилва дали ще зачете кръвното уважение

Издевателството на близките често е възможно на базата на роднинското задължение. Така то расте и намира почва. Ето това е огромен подводен камък, защото децата и поколенията не се учат, че не са длъжни никому освен на себе си, тъкмо обратното, казва им се и им се внушава вина, че са длъжни пред близките.

изкривените модели на роднинско общуване, на закърняло и ретроградно мислене, в което детето гледа родителя си до безкрай, така както родителя е гледал и ще остане верен на детето си докрай, са обречени на провал и са основа в повечето случаи за емоционални издевателства
цитирай
7. анонимен - Аполон!! Неведоми са пътищата Господни!..
05.07.2009 02:53
С твоето мислене, моли се , да не ти се налага да разчиташ на децата си да те гледат до край......Просто не би трябвало да разчиташ на това!
цитирай
8. анонимен - apolone. . . stana mi lo6o s tozi k...
05.07.2009 13:40
apolone... stana mi lo6o s tozi klip...6to za ujasii....iiiiii edin vapros .. za6to trqbva da raz4ita6 na stari godini da te gledat decata ti....az imam po drugo mnenie za tova...
цитирай
9. анонимен - ан. 7,
05.07.2009 18:30
Защо така го "осъди" apollon? Защо не би трябвало да разчита на това? Той да не би да се отнася зле или да посяга на децата си? :)
цитирай
10. apollon - nikade ne sam kazal che iskam da me ...
05.07.2009 23:03
nikade ne sam kazal che iskam da me gledat decata mi - roditeli ne mogat i ne trjbva da badat despoti varhu decata si

edno vi karam da gledate - na drugo mjasto se pukate
цитирай
11. анонимен - apolone. . . poneje se zasegna te...
06.07.2009 08:50
apolone...poneje se zasegna temata, 4e decata trqbva da gledat roditelite na stari godini ..4uu moeto mnenie......decata porastvat, stavat samostoqtelni, pone pri moite iskam da e taka....,iskam mnogo po rano da gi otdelq ot sebe si... vseki sam da poeme po svoq pat..., da raboti i da moje da se izdarjat sami.... ne da raz4itat na nas...nie s kakvoto mojem 6te im pomagame.....nooooooooo na stari godini ne iskam da same im v tejest..obiknovenno.. ako nqkoi ot roditelite ostane sam, sam sklonna da si nameri drugar4e s koeto da jivee za da ne e sam i samoten, moje da se pribegne do star4eski domove,do jena na koqto 6te i se pla6ta za da te gleda...nqkakvi ei takiva variqnti apolone....ama ne iskam da sam im v tejest na moite deca, za6toto znam kakvo e da gleda6 vazrasten 4ovek..i tova mi e minalo prez glavata, makar i za savsem kratko vreme....toest apolone... vij kak e na zapad ..i 6te razbere6 kakvo iskam da ti kaja... igi
цитирай
12. анонимен - Што не мислите преди да пишете
07.07.2009 22:48
Какво да кажа- когато сме деца, сме егоисти, но не го осъзнаваме! И родителите са ни длъжни за всичко! Когато създадем деца, обвиняваме ги в егоизъм , ако не получаваме нужното внимание и пак изискваме да са ни длъжни за всичко!..........
Истината е толкова проста и елементарна - ВСИЧКО Е ВЪПРОС НА ВЪЗПИТАНИЕ И ЧУВСТВО ЗА РОДИТЕЛНОСТ И СИНОВНОСТ! И нашето и тяхното.......ами просто e наследствено !.....Каквото посееш, това и ще пожънеш! - но ако някой мечтае за старини в старчески дом......е, това вече си е новина, дето трябва да е споделена!........Някой да раздава неограничено количество луминал........?......:))))))))))))))
цитирай
13. apollon - Jalko che ne znam imeto vi po dva p...
08.07.2009 00:06
Jalko che ne znam imeto vi po dva povoda - parvia e che bih jelal da znam v chie lice da zacheta kachestvoto na anonimnia komentar, a vtoria i otnosno molbata vi - shte go zapazja v taina
цитирай
14. apollon - dano se vrashtate za da chetete o...
08.07.2009 00:07
dano se vrashtate za da chetete otovorite na svoite anonimni zapitvania :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: apollon
Категория: Изкуство
Прочетен: 14531169
Постинги: 5337
Коментари: 10427
Гласове: 19331
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930