Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2009 09:08 - Детската агресия и животните
Автор: apollon Категория: Изкуство   
Прочетен: 4588 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 25.06.2009 11:39


Между детската агресия и детската агресия към връстници и приятели има разлика единствено в обекта на агресивност, поради различията в достъпността на тези обекти. С други думи обектите отключват предварително заложени подражателни модели усвоени от неговата жизнена среда и опит, пренесен върху неговото съзнание от възрастните. Никой не може да спори, че агресията към животни е престъпление и загърбване на човечността. Тя е плод на липсата на основни ценности, на изградени възпитателни норми и устои, изблик на примитивни и ниски импулси в човешкото поведение.  Още по-смущаващо е явлението, когато се наблюдава в детската възраст при човека. (1 част)



Гласувай:
0



1. анонимен - zdravei apolone. . . . . . tazi agr...
25.06.2009 09:25
zdravei apolone...... tazi agresiq, osobeno detskata..4estnoooooo da ti kaja ... nikoga ne sam q razbirala...tiiiiii ima6 li nqkakvo prosti4ko obqsnenie za neq...ama prosti4ko... neeeeee taka slojno, kakto si go napisal...az si imam v ka6ti jivotin4e..kotka..iiiiiiii e mnogo interesna....kam maj majkata polovina .. se darji galuvno , nejno, marka.... a kato vidi jena.... vratva si nadmenno opa6kata...poglejda gordo i se skriva nqkade...prosto e neveroqtna....pitala sam doktora i za6to taka reagira.... a toi mi obqsni.., 4e tq razli4ava po mirizmite majkite ot jenskite individi..i poneje e jenska se darji blagosklonno kam majkite...povqrvai miiiiiiiiii...mnogo e interesno da q nabludava6...tazi zaran .. znae6 li kakvo be6e napravila.... svar6ila si rabotata v koridora.., tova se slu4va mnogo rqdko, no e fakt..... qvno banqta e bila zaeta ..i ne e mogla da si q otvori....auuuuuuuuu az kato vidqh kakvo e svar6ila.. se razvikah, vzeh da se karam i tragnah da q tarsq....a tq milata... sednala na fotuila.., sgu6ila se na kravai4e... gleda me upla6eno..i treperi leko...mili4kata..hem mi stana ma4no...hem mi stana sme6no.... gu6nah si q ..uspokoih q..., 4e nqma da i se karam...i dvete otidohme da po4istim....ta takiva mi ti raboti....rano sutrinta...
цитирай
2. apollon - Иглика твоите кометари са невер...
25.06.2009 09:35
Иглика твоите кометари са невероятни и понеже наистина интересно пошеш, ще се помъча да ти отговоря - във случая със твоята котка това просто се нариче естествено хормонално поведение. Такава интересна история си ни разказала, че аз още съм в захлас и не мога да повярвам наистина ли стават по света - имам предвид агресията, но ето че ти си пример за хуманно отношение към котките. Благодаря за коментара, нямаш представа колко щастлив и фриволен се чуствам от винаги свежите ти коментари.
цитирай
3. анонимен - apolone. . . . znae6 li kak se kokorq ...
25.06.2009 09:49
apolone.... znae6 li kak se kokorq tuk pred ekrana..kato si vidqh imeto...rqdko mi kazvat ..iglika..., obiknovenno mi vikat igi...i nqkak si.. se 4uvstvam.. vse edno ne e moqto ime...... aaaaa povqrvai mi..tova za moqta kotka dnes e istina.....ili e bila zatvorena banqta.., i ne e mogla da otide do banqta..4akaiiiiiiiiiiiiii setih se ne6to drugo..4akai malko.....ami da..toi ..pqsaka i ne e izhvarlen ot v4era..nie izlizahme..pribrahme se mnogo kasno prez no6ta...oleeeeee tq za tova si e svar6ila rabotata v koridora...mili4kata otivam da q naceluvam...sladurana..... vijda6 li kakvi 4isti jivotinki sa kotkite...
цитирай
4. apollon - това е много интересно - разкажи ни ...
25.06.2009 09:53
това е много интересно - разкажи ни нещо повече, но вече не за котката, освен ако няма нещо още интересно при нея - и аз се смея като разбрах, че съм те зарадвал и съм познал иметот ти
цитирай
5. анонимен - za kakvo da ti razkaja. . . ne6to po ...
25.06.2009 09:58
za kakvo da ti razkaja...ne6to po temata li.. za agresiqta li
цитирай
6. apollon - не е задължително - ако чувстваш, че ...
25.06.2009 10:06
не е задължително - ако чувстваш, че е необходимо само
цитирай
7. анонимен - 6te ti kaja v moeto semeistvo kak se ...
25.06.2009 10:19
6te ti kaja v moeto semeistvo kak se borim sre6tu agresiqta....danooooooo i dosta hora da se pou4at..., sled kato pro4etat komentara mi....zna4i ..moite deca .. sa mnogo zaeti, vremeto im e uplatneno..non stop... osven na u4ili6te.., kadeto se izrazhodva dosta energiq..teeeeeee spotruvat mnogo... ama kato ti kazvam mnogo.., zna4i mnogo..zanimavat se s po4ti aktiven sport..iiiiii po tozi na4in izhvarlqt negativnata energiq navan....edin ot sportovete..e pluvane... strahoten sport e.., az mnogo go haresvam.. sled pluvane decata mi sa mnogo izmoreni... hapvat i lqgat da spqt... nqmat vreme da mislqt za gluposti....sina mi hodi i na ne6to kato boks... vqrvai mi ..racete mi se osiniha ..ot negovite udari... toi na maitap si igrae s men.., za da mi pokaje kakvo e nau4il.....moje bi 6te me ukori6.., 4e ne obra6tam mnogo vnimanie na u4eneto..moje i da si prav.., nooo az si imam druga teoriq...v jivota uspqvat tezi koito sa po uporiti, ambiciozni, aktivni... a ne tezi , koito po cql den sa nad u4ebnika i samo zubrqt....moite deca u4at .. v nai obiknovenni u4ili6ta..i ejednevno se sblaskvat s nai realni ne6ta.....6te ti dam edin primer...daje za dva se setih.... taka...sina mi ima edno priqtel4e, deteto raz4ita samo na detskite si..., koito sega sa 35 lv na dete...otiva da si gi tegli... detskite gi nqma..., za6to ..ami za6toto ba6tata gi izteglil, napil se i gi izhar4il...sina mi be6e mnogo vazmuten.... druga slu4ka...edno mom4e pak ot klasa na sina mi.. vzemalo koleloto na maika si..prodalo go za 35 lv..i si kupilo .. dregi...i hrana..i az.. mu vikam na moq sin...4e za kakvo 6te mu stignat po napred tezi pari be.. a toi mi vika.... ami mamo, ti znae6 li 4e ima obuvki i bluzki za po 5 lv..takiva si e kupilo deteto...ostanah kato gramnata, za6toto da ti kaja 4estno .. neznaeh 4e ima 4ak tolkova evtini ne6ta..., nooooo da sega kato se zamislq... daaaa moqta priqtelka ot magazini vtora upotreba im vzema na decata drehi za po 2 lv...taka ..vijda6 li tova sa realnostite na jivota..ili kakto az obi4am da kazvam...parijkite potainosti...decata mi vijdat i drugata strana na jivota..kak po bogatite im priqteli se vozqt v taksita, karat markovi skuteri.., obli4at skapi drehi....toest..ostavila sam decata mi sami da precenqvat...aaaaaaaa otnosno .. moq maj i agresiqta..i tam sam re6ila problema...skasvam go ot seks..., 4ak malkoto si ime ne moje da kaje 4oveka..zaaaaaa druga ..ne moje i da si pomisli, za6tto nqma minutka spokoistvie s men... a prez ostanaloto vreme.. vodim dialozi s nego.. na razli4ni temi...eto .. vijda6 li... az taka se borq s agresiqta...moje da gre6a ..noooo az razsajdavam taka....
цитирай
8. apollon - ne znam otkade da zapochna - no tr...
25.06.2009 10:24
ne znam otkade da zapochna - no trjbva da hodja na rabota
цитирай
9. анонимен - apolone. . nqma smisal da koment...
25.06.2009 10:34
apolone..nqma smisal da komentira6..daaaaa vqrno e... zasegnala sam mnogo temi..i e trudno za obqsnenie...nooooo dano da sam ti dala mani4ko temi i za razsmisal ot tvoq strana...6opite kakvo kazvat... nai mnogo mrzime da mislime..i az sega taka...otivam da izpiq edno kafe..4aoooooo...toest..iskam da kaja... ne mu musli mnogo apolone...jivota ni e daden za da se jivee.... varvi na rabota...izlez s priqtelkata si..., razhodete se.., posporete..., kupi i sladoled...,razkaji i kakvo dnes sam ti napisala.., posmeite se..., nacelivai q...kupi i rozi4ka.i q skrii v knigata , koqto 4ete.... ei takiva ne6ta napravi...i povqrvai mi...6te se po4uvstva6 6tastliv...lek den ti jelaq...
цитирай
10. apollon - taka e - davash mi
25.06.2009 11:15
taka e - davash mi
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: apollon
Категория: Изкуство
Прочетен: 14507705
Постинги: 5337
Коментари: 10427
Гласове: 19330
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930