Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2009 23:11 - Напразен полет
Автор: apollon Категория: Изкуство   
Прочетен: 1084 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 24.03.2009 01:47


Сърцето ми
бие напразно,
погледът ми
празен е изцяло,
вървя като призрак
и това е знак,
че любовта ни
няма да се сбъдне,
няма да се върне.
Пуснах те да си отидеш
и така останах сам.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Според мен това е точно описание на ...
23.03.2009 23:14
Според мен това е точно описание на твоята личност. Съгласен ли си?
Те се отличават с топлота и са интересни разказвачи. Слушайте ги активно и им задавайте подходящи въпроси. Дайте възможност на стрелеца да демонстрира своя ум. Ако сте мълчаливи, доведете друг приятел. Стрелеца обича хора, които разговарят с удоволствие. Има изтънчено чувство за хумор и не харесва хора, които при събиране скучаят и не могат да поддържат разговор. Ако обичате животни - кучета и коне - имате естествена допирна точка. Котките също, въпреки че те не се котират много, тъй като те не споделят живота на открито. За първата среща уредете нещо на открито - отидете да плувате на нудистки плаж, ако има такъв или предложете пикник в гората, конни състезания, ски, екскурзия. Но трябва да бъдете сигурни, че ще можете да издържите. Стрелците са известни с тяхната издръжливост. Може да предложите пътуване за една нощ или за края на седмицата. Няма да го обидите. Стрелеца е откровен по въпросите на секса. Може да купите билети за музикална комедия или балет - обичат всичко, свързано с музика и движение на сцената. Ако организирате събиране не канете много хора. Стрелците предпочитат малкото хора, за да направят впечатление. Подаръците са добре дошли - нещо, което могат да носят на открито или нещо, което действа на техните цигански инстинкти - чанта за пътуване например. Нещо, което трябва да запомните - че стрелеца винаги желае да бъде ваш приятел. От вас зависи дали тези отношения да прераснат в нещо повече.
цитирай
2. анонимен - :)
26.03.2009 10:56
За някой си стрелец, за друг си водолей, за себе си , си бог, живеещ на Помпей, огнедишащ змей. Знаците са много, истина една, дишаш въздух, но харесваш мътната вода.......:)
цитирай
3. te4i - ами аз какво да кажа
26.03.2009 18:57
Това е толкова познато за мен и никак не ме учудва,но ми напомня за момента в който го преживях а тогава много болеше.Стиха ти е много красив и много чувствен.Поздравявам те!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: apollon
Категория: Изкуство
Прочетен: 14506772
Постинги: 5337
Коментари: 10427
Гласове: 19330
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930