Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2008 19:13 - Изгубих нещо ценно
Автор: apollon Категория: Изкуство   
Прочетен: 1083 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 31.10.2008 08:50


Странна история се случи с мене днес - опитах се да бъда добър със всички. Мисля че успях. Никой обаче не разбра жестовете ми - на всичкото отгоре ме ограбиха по странен начин, на фона на пресните ми впечатления от филма "Идеалната заподозряна" с главни герои Холи Бери и Брус Уилис. Там един от главните герои, наречен Харисън Хил, се опитваше да се предпази от нашественици, които желаеха  да тършуват в базата му от данни и колкото по-голям бе страха му, толкова повече кандидати имаше да проникнат там. Често се е налагало на невинни душици да ми крадат чадъри, ръкавици, шалове, какво ли не, спомням си дори в детството си за нов дънков гащеризон - има хиляди окрадени по мен неща, част от мен. Но за първи път чувствам да съм така противно окраден, сякаш откраднаха от душата ми. 
Днес бях решил да поправя едно работно стихотворение и след като го поправя да побягам на "гребната" и след като свърша кроса, да се прибера и да го публикувам радостен от сполучливия вариант на стиха. Не очаквах да се случи нищо лошо и необичайно - бях уверен, че в този момент поради своята самота, няма как и кой да ми забие нож в гърба. Седнах на една от пейките да си почина и изпръхна от потта- бях облечен като за работа, а не със спортен екип и докато седях, извадих листче принтирано от личната ми страница в блогбеге и за последно се бях задълбочил в анализа на творбата си. Вместо обаче да го прибера в джобчето в цип, а дявола очевидно не спи, аз го прибрах във вътрешния джоб. Станах от пейката и започнах да бягам след 800 метра инстинктивно бръкнах във вътрешния джоб, за да се уверя че листа ми е там - уви, студени тръпки ме побиха от празния като пустиня и безжизнен джоб. Веднага се обърнах и започнах да тичам в обратна посока, загледан единствено в колоната от бегачи. от всички тях само един се наведе в далечината - вдигна нещо от земята, позаспря се и продължи да бяга. Всички бегачи пропуснах и когато приближи нашето засрещане го попитах не е ли намирал лист с ръкописен и печатен текст върху него. Отговори ми, че имало такъв лист но бил много по-далеч от нас в момента, бил много надолу. Започнах да бягам като през цялото време си мислих, че навеждането му може да е било случайно, за да завърже обувката си например. Тичах до мястото преди пейката, на която преди това бях седнал, но нямаше нищо. На листа дори имаше адреса на сайта ми, в който пиша  и публикувам. Обиколих цялата гребна за да мога отново да го засрещна - видях го, бе жалък защото криеше истината - надушвам гузните хората от твърде далече. Преди да го доближа съвсем започна да се пипа по джобовете - там бе и моето листче, заглаждаше ги, за да не личи че има нещо в тях, очевидно освен листа формат А4, вътре в тях нямаше нищо - това все пак беше спортен екип с единственото възможно кросово предназначение за момента. Отново го заговорих обяснявайки му, че не намерих нищо, а той гузно ми отговори, че листчето ми било там. Никога досега не ми е било гнусно да ме ограбват - някой се е нуждаел, но този път ми бе противно, че съм жив. Аз окраденият изпитвах вина че живея, защото бях окраден с един лист, неструващ нищо - ами колко ли струва дебелото ми черво, колко ли струва ушната ми мида или носа, или далака, или бъбрека ми - за едно псе, за един бездомник, за един жалък човек който краде дори лист хартия, колко ли струвам аз. Очевидно и аз мога да бъда откраднат и въпреки, че помагам всеки ден на хората не съм застрахован от подобен сценарий, но се моля да не ми се случва. Няма дори и да моля крадеца на бял лист формат А4 да ми върне творбата, колкото и лесно  и анонимно да е това. Животът за мен днес е противен. Можете да прочетете възстановеното от творбата, от това което автора й си спомня веднага след този разказ.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apollon
Категория: Изкуство
Прочетен: 14430376
Постинги: 5334
Коментари: 10421
Гласове: 19316
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031