Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2008 18:28 - Балада за Сатаната
Автор: apollon Категория: Изкуство   
Прочетен: 1157 Коментари: 0 Гласове:
0



Аз ще се боря за моето място в рая,

макар последен клетник да бъда,

да съграждам мрежата на черния кръстоносен паяк

в тъмния ъгъл на стаята,

който гледа моя живот като свое продължение.

Ако умра, ще умре и дяволът със мен.

Винаги ще бъда, мой рогат приятелю,

твой безволен жертвеник.

 

Аз ще се боря за мойто спасение,

светлината ще направя своя дом и ще живеем там.

Знам, светлината ще изгаря нежната ти и лукава кожа,

рогата ти редовно ще подрязвам,

кремове за плаж редовно ще купувам

и недей да ми се цупиш.

Знам, че си ядосан, задето не съм записан в твоя тим,

където всички са щастливци на земята.

И с мойта първа глътка си ми пращал

орисии по сляпото голямо куче,

даряваш ми подаръци и тайнствата за тъмнината.

 

И нека не забравяме и двамата,

когато дузината двуроги твои братя

се суетят в подправките за супата с божественото тяло.

И ако все така си жив от слънчевите бани,

мойта радост безпределна ще е.

Без твоите рога и нежна кожа

на някоя опърлена коза ще заприличаш

и твойте братя кръвни ще те добавят към курбана,

а там ще чакам и ще те питам

защо излезе толкоз твърдоглав.

Едва тогава ли ще бъдеш равен като мен,

едва тогава ли ще бъдеш прероден

и жертвата от теб за твоите кръвници

ще те накара да прогледнеш в езерото

от кръвта на твойте изкусени.





Тагове:   балада,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apollon
Категория: Изкуство
Прочетен: 14470504
Постинги: 5335
Коментари: 10421
Гласове: 19320
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031