Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 439751
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
26.09.2019 21:38 - На ръба
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 889 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 26.09.2019 21:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Притваряш клепачи и мракът те обгръща. Като одеяло, когато си с температура и бълнуваш. Полепва по кожата ти, не те стопля. Пречи ти. Дразни те. Всички звуци те дразнят. В съзнанието ти е хаос и ти се иска да заспиш с надеждата, че когато се събудиш, всичко ще е наред. 

Не става така. 

Нищо не се получава според желанията ти.

Не си от любимците Божии. 

Нито си воин.

Отрепка.


"Дори хората, които никога не посърват, в крайна сметка се разпадат на парчета..."

Чувам те как ми говориш 
как не трябва това или онова. 

Като статичен шум, като далечна гръмотевица, като пиявица забита в устните ми.

Задушаващо. 

Тежко. 
Дразнещо и безполезно, след като...
аз не съм такава. 
Търпя много. 


На много. 


От всички и всичко.


Не ме съветвай. На ръба съм.


Няма значение зад мен какво остава. 


След мен и потоп, чувал си го и преди.
Пред мен е бездната.


Една крачка ме дели.


Тагове:   бездна,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viktornovaliss - ;(
31.10.2019 20:21
:(
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене