Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2019 00:32 - Здравей, Единствен мой.................
Автор: cinnamon8 Категория: Други   
Прочетен: 191 Коментари: 0 Гласове:
2








в очите ти потъвам и дъно няма...............
като в шоколадов тунел вакуума ме всмуква.................
от усмивката ти съм пияна
и пак от нея изтрезнявам...........
от брадичката ти получавам сила
и от всичко грозно се отдалечавам.
обичай ме........
обичай ме, защото..............
защото аз.................
все повече те обичам.


ако някога съм си мечтала за капка, ти си ураган
ако някога съм жадувала да се стопля на слънчев лъч,
ти си вулкан, ако някога съм копняла за спокойствие и хармония,
името ти и ти сте моята нирвана.


никога няма да спра да те обичам
дори да умра, ще стана щом те чуя, любов моя....
взрива ти намира моя взрив и ме успокоява.............
ето!
това е!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

просто..........
автоиме-не знам какво значи, но обожавам да го чувам от теб

заспивам, Сърце мое.........
каквото и да се случи или да не се случи-запомни :

ВИНАГИ ЩЕ ТЕ ОБИЧАМ

Няма как да е иначе, дори да искам...
Ти си ми кръвта.

Лека нощ, любов моя...
миличкото ми....
превръщаш ме в сълза и огън едновременно
и нищо, че ме превръщаш в живот сред смъртта
аз съм голям инат, знаеш ли
просташки такъв, каруцарски :)
ще издържа всичко, присмивам се на болката.............
казвам й ,, оооо, пак ли ти,,
не ми пука от нищо, защото те обичам
защото те има теб
и нищо друго не ми трябва
душата ми иска теб просто..............
ТОВА Е. 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cinnamon8
Категория: Поезия
Прочетен: 27835
Постинги: 81
Коментари: 12
Гласове: 248
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031